Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@00:23:59 GMT

ربیع‌خواه: من پسر کالدرون نیستم!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۰۶۹۷

ربیع‌خواه: من پسر کالدرون نیستم!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ربیع‌خواه، آدمی نیست که زیاد در فضای رسانه باشد و کمتر از اکثر فوتبالیست‌ها مصاحبه می‌کند. ربیع‌خواه ترجیح می‌دهد به دور از حاشیه کارش را ادامه دهد تا بتواند در زمین بازی موفق باشد. وقتی او در دوران برانکو در ترکیب ثابت قرمز‌ها بازی می‌کرد، می‌گفتند پسر برانکوست و بعضی‌ها هم انتقاد می‌کردند چرا اصلا باید به این بازیکن بازی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا، اما با حضور کالدرون دوباره ربیع‌خواه در ترکیب ثابت این تیم به میدان می‌رود تا خیلی‌ها حرف خود را پس بگیرند.

راز فیکس بودن
راستش من همیشه هیچ کاری جز تمرین نمی‌کنم. در دوران برانکو بعضی وقت‌ها انتقاداتی می‌شد که چرا بازی می‌کنم. الان هم بعضی‌ها می‌گویند من پسر کالدرون هستم. منتها اصلا این حرف‌ها نیست. من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم تمرین کنم و نهایت تلاشم را انجام دهم. الان هم هیچ کاری نمی‌کنم جز این‌که در تمرینات با انگیزه ظاهر شوم. همیشه به جوان‌های تیم هم می‌گویم اگر تلاش کنید به هدفی که دارید، می‌رسید.

نقش سیدجلال حسینی
من از بزرگ‌تر‌های تیم زیاد یاد می‌گیرم. واقعا سیدجلال حسینی در پرسپولیس یک مهره کلیدی و مهم است. او همیشه به کل تیم انگیزه می‌دهد. همیشه حرف‌هایی می‌زند که ما با روحیه بیشتری به زمین می‌رویم. به خود من هم نکات زیادی می‌گوید. هر جا لازم باشد از او مشورت می‌گیرم و نکاتی به من می‌آموزد که برایم خیلی مهم است.

دوست ندارند...
پرسپولیس امسال خوب شروع نکرد. چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و حتی نتایجی که استقلال گرفت و بازی خوبشان باعث شد ما تحت فشار قرار بگیریم، ولی رفته رفته توانستیم دوباره تبدیل به همان تیم قدرتمند شویم. راستش خودمان هم می‌دانستیم تیم اوج می‌گیرد و می‌توانیم قهرمان نیم‌فصل شویم. می‌خواهیم در پایان فصل یک هدیه به طرفداران بدهیم که همان قهرمانی لیگ برتر است. سه سال متوالی این جام را به دست آوردیم و طبیعتا وقتی تیمی سه سال قهرمان شود، بعضی‌ها دوست ندارند باز هم قهرمان شود. منتها همه ما انگیزه داریم برای این‌که بتوانیم به هدفی که در سر داریم برسیم. در این راه هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. تیم یکدل و متحدی در اختیار داریم. بچه‌ها هم با هم خوب هستند. این کمک می‌کند که بتوانیم ان‌شاءا... به هدفی که داریم نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

به شوخی می‌گویند
من هم شنیدم که بعضی‌ها به شوخی می‌گویند اگر برانکو به تیم ملی بازگردد من را دعوت می‌کند. نه، این‌طور نیست. اولا سن من بالا رفته است. دوما در پستی که من هستم بازیکنان توانمند زیادی هستند که به درد تیم‌ملی می‌خورند. همان‌طور که گفتم در دوران حضور در پرسپولیس نهایت تلاشم را می‌کردم. همیشه وقتی کسی تلاش می‌کند شانس بیشتری برای بازی کردن دارد.

یادم می‌رود
من کلا اهل حاشیه و فضای مجازی نیستم. تا جایی که بتوانم از این فضا دوری می‌کنم. ترجیح می‌دهم بیشتر زمان زندگی‌ام را صرف فوتبال کنم یا در کنار خانواده‌ام باشم. زیاد اهل این نیستم که گوشی دستم بگیرم یا مثلا به اینستاگرام بروم. خیلی وقت‌ها یادم می‌رود و باورتان نمی‌شود یکهو متوجه می‌شوم یکی دو ماه است اصلا به اینستاگرام نرفته ام.

امیدوارم کالدرون بازگردد
نیم فصل دوم برای ما بسیار مهم است. ان‌شاءا... مشکل آقای کالدرون هم حل شود و دوباره بازگردد. از امروز تمرینات خود را از سر می‌گیریم. امیدواریم هواداران هم مثل همیشه کنار ما باشند و حمایت کنند تا ان‌شاءا... بتوانیم به قهرمانی دوباره برسیم. امسال رقیب زیاد داریم منتها شک ندارم می‌توانیم به عنوانی که دوست داریم برسیم.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)

امشب ژیرونا بارسلونا را شکست داد تا قهرمانی شماره 36 رئال مادرید در لالیگا قطعی شود.

دانلود (86.8MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس