Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -رئیس جمهوری لبنان در جریان دیدار با هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان بر اهمیت تداوم آرامش و امنیت در مرزهای جنوبی لبنان تاکید کرد.

به گزارش سایت النشره، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان با یان کوبیش، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان در کاخ بعبدا دیدار کرد.

میشل عون در جریان این دیدار نسبت به این که نباید تحولات امنیتی در برخی کشورهای خاورمیانه بر لبنان تاثیر بگذارد، هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر تداوم آرامش و امنیت در مرزهای جنوبی لبنان، عنوان داشت که باید مانع این بشوند که رخدادهای خاورمیانه بر ثبات و امنیت لبنان تاثیر منفی بگذارد.

رئیس جمهوری لبنان خاطرنشان کرد: ارتباطات و تماس‌های لازم برای بهتر شدن وضعیت سیاسی لبنان از طریق تسریع در تشکیل دولت جدید با هدف تقویت وحدت ملی انجام شده است.

میشل عون تاکید کرد: لبنان از امنیت تمامی شهروندان، مهاجران و پناهجویانی که در این کشور هستند، حفاظت می‌کند.

در همین راستا، استیفان دل کول، فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) با میشل عون دیدار کرد و در جریان این دیدار دو طرف در خصوص رخدادهای اخیر منطقه، وضعیت جنوب لبنان، هماهنگی موجود میان ارتش لبنان و نیروهای یونیفل و نیز نتایج نشست‌های کمیته سه جانبه متشکل از نمایندگان سازمان ملل، ارتش اسرائیل و ارتش لبنان رایزنی کردند.

دل کول در جریان این دیدار تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق جنوبی و مرزها و خط آبی سازمان ملل آرامش برقرار است و میان ارتش لبنان و نیروهای «یونیفل» هماهنگی و همکاری برای ادامه ثبات فعلی وجود دارد.

میشل عون هشدار داد که لبنان همواره از پیامدهای جنگ در خاورمیانه متضرر شده و تاثیر منفی بر آن داشته است. پیامدهای ورود پناهجویان سوری بر اوضاع اقتصادی این کشور تاثیر منفی گذاشته است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • تاثیرات سلوکیان بر خاورمیانه: از تاثیر بر هنر و فلسفه تا مواجهه با شورش یهودیان
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند