Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با بیان اینکه افرادی بدون در نظر گرفتن عزای عمومی اقدام به برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان اهواز کردند گفت:نیروی انتظامی با دستور قضایی این محل را تا اطلاع ثانوی پلمب کرد.

سرهنگ کیومرث کشوری بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجوز برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان پیش از اعلام عزای عمومی صادر شده بود اما تخلف شرکت مربوطه و سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه محرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یارانش سه روز عزای عمومی در سراسر کشور اعلام شد و برگزاری هر نوع جشن در این ایام تخلف به شمار رفته و بر خلاف اصول دینی و فرهنگی است.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: برای متخلفان، پرونده قضایی تشکیل شده و اقدام لازم برای برخورد قانونی با محمود شهریاری مجری برنامه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : شایسته بود برای احترام به ملت داغدار ایران و همچنین رعایت اصول اخلاقی این مراسم به روز دیگری موکول می شد.

سازمان آب و برق خوزستان نیز در خصوص حواشی برگزاری مراسم جشن در مجموعه گیت بوستان در ایام عزای عمومی اعلام کرد: سازمان آب و برق به عنوان کوچکترین عضو جامعه عزادار، از ابتدای دریافت خبر شهادت جانگداز سردار آسمانی و هم رزمانش، همراه با امت شهید پرور ، تلاش در بزرگداشت این واقعه عظیم داشته و این را چیزی جز انجام وظیفه ای اندک در راستای هدفی بزرگ نمی داند.

این سازمان همچنین اعلام کرده است که برگزار کننده مراسم جشن در سرسرای گیت بوستان اهواز از سوی یکی از شرکت های خصوصی بوده که مدتی قبل این سالن را از پیمانکار طرف قرارداد این سازمان برای تاریخ ۱۵ دی ماه اجاره کرده و مجوز لازم را نیز از اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی کسب و ارائه نموده است.

در بخش دیگری از بیانیه این سازمان آمده است: از متقاضی تعهد کتبی مبنی بر عدم اجرای هر برنامه مغایر با شعائر دینی و فرهنگی اخذ شده است . با این وجود بلافاصله بعد از تخطی برگزار کننده ، تذکر قاطع از طریق عوامل ناظر صورت گرفته و از ادامه روند برنامه جلوگیری به عمل آمد.

سازمان آب و برق خوزستان در پایان آورده‌است که این سازمان درعین التزام اعتقادی و عملی به پاسداشت مقام شامخ شهادت ، شهید و امت سوگوار ، با وجود اینکه هیچ نقشی در این حاشیه نداشته ، برخورد قاطع با متخلفان را بر خود لازم می داند و ضمن بررسی ، عکس العمل مناسب و اقدام به برخورد قانونی و قضایی قاطع با مرتکبین نموده است.

جوابیه سازمان آب و برق خوزستان در حالی صادر شده است که جانشین فرماندهی انتظامی اهواز می گوید که مجوز مربوطه برای برگزاری جشن در گیت بوستان پیش از شهادت سردار رشید اسلام صادر شده و برگزار کنندگان با علم به شرایط موجود اقدام به برگزاری مراسم جشن کردند که تخلفی انکار ناپذیر است .

لینک کوتاه: asriran.com/002y5V

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر دوشنبه در جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، حسین فخاری فرماندار قرچک و اعضای شورای تأمین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: همه آمادگی‌های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش بینی شده است.‌

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.‌

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

کد خبر 6098743

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز