Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو جنبش حزب الله، حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان را دلیلی بر صداقت و تعهد آنها به تصمیمات و فرامین رهبری‌شان دانست. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله با بیان اینکه، مقاومت کوره آتش است و طرح آمریکا را در منطقه خواهد سوزاند، ابراز عقیده کرد که حماقت و کودنی و قلدرمآبی آمریکا از واقعیت وابستگی و تعلق خاطر جوامع اسلامی به اسلام اصیلی که مخالف امکان همزیستی با اشغالگران است، پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رسوا شدن مزدورانی که دنباله‌رو آمریکا هستند، به برکت خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خاطر نشان کرد وزن و اندازه واقعی این مزدوران برملا شد،‌زیرا آنها نماینده مردمی نیستند که ده‌ها سال است پشت رهبری حکیمانه و شجاع یعنی رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه‌ای قرار دارند

بر اساس گزارش العهد، وی در سخنانی در ضاحیه جنوبی بیروت، حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان را دلیلی بر صداقت و تعهد آنها به تصمیم رهبری‌شان دانست.

شیخ البغدادی خاطر نشان کرد سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در جمع توده‌های خشمگین مردمی مبنی بر تفاوت قائل شدن میان ارتش و مسئولان آمریکایی با ملت آمریکا، موضع آمریکا را تضعیف کرده و آنها را در برابر جامعه و نهادهای خود در تنگنا قرار داد، همانطور که سید مقاومت به این جنایت بعد محوری داد مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به تنهایی مسئول پاسخ به این جنایت نیست(و همه محور مقاومت و آزادگان جهان به جنایت آمریکا پاسخ خواهند داد) اولین پاسخ به این جنایت در تشییع این شهدا صورت گرفت که اهداف این تجاوز را از بین برد و دروغ‌گویی فاسدان و توطئه‌چینان مزدور آمریکا را برملا کرد و سبب شد تا ابتکار عمل در دست رهبران محور مقاومت باشد که زمان و مکان پاسخ مناسب به حضور آمریکا را انتخاب و مشخص می‌کنند که در نهایت منجر به پایان یافتن حضور کامل آمریکا درخاورمیانه خواهد شد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم

دیگر خبرها

  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست