Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:36:43 GMT

برگزاری ۲۰۰ دوره آموزشی نماز در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۱۵۴۰

برگزاری ۲۰۰ دوره آموزشی نماز در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری سلسله نشست‌های نماز و مهدویت با حضور اساتید کشوری در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۰۰ دوره آموزشی نماز در لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی امروز در همایش فصلی یاوران نماز لرستان، اظهارکرد: برای تشویق یاورنمازان استان ظرفیت زیارتی امام رضا(ع) در مشهد ایجاد شده است این در حالی‌است که سال گذشته از بین یاور نمازان استان، هزار نفر به مشهد اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که دانش‌آموزان زائر اولی که در حوزه نماز فعال هستند در اولویت اعزام قرار دارند، خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز لرستان از ظرفیت بانوان مربی نماز در مدارس خواهران استفاده می‌کند این در حالی‌است که ظرفیت مالی آن هم‌ تامین می‌شود.

چراغی، به عملکرد مطلوب مربیان یاور نماز در استان اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که برخی مربیان ما مانع خودکشی دانش‌آموزان شدند، خاطرنشان کرد: دوره‌های ویژه هسته‌های خواهران زیرمجموعه یاوران نماز با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری سلسله نشست‌های نماز و مهدویت با حضور اساتید کشوری در لرستان خبر داد و افزود: سال گذشته ۲۰۰ دوره آموزشی نماز در لرستان برگزار شد.

وی با ذکر این مطلب که اتاق‌های جداگانه‌ای برای آقایان و بانوان یاور نماز اختصاص یافته است، اضافه کرد: دوره ۱۶ ساعته نماز و مهدویت با حضور اساتید از قم برگزار خواهد شد این در حالی‌است که فعالیت دوره‌های آموزشی نماز در پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز