Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم خداجوی و شهید پرور شهرستان ورامین که در طول مبارزه علیه گروه‌های تروریستی تکفیری داعشی ده‌ها شهید مدافع حرم را در رکاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم اسلام کردند، شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصلای صاحب‌الزمان(عج)، در سوگ شهادت این شهید سرافراز ایران اسلامی به عزاداری پرداختند.
مردم قدرشناس ورامین در حالی که در دستان خود شمع‌های روشنی را در دست داشتند، در قالب دسته‌های سینه زنی در حالی که ندای " ای اهل حرم میر و علمدار نیامد، علمدار نیامد، سقای حسین سید و سالار نیامد، علمدار نیامد" سر می‌دادند، در غم شهادت این سردار رشید اسلام و دیگر شهدای مقاومت اشک ماتم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادحین اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم با ذکر مصیبت ائمه اطهار، در مصیبت شهادت حاج قاسم سلیمانی نوحه سردادند و خواستار تحقق وعده انتقام سخت رهبر معظم انقلاب از مسببین این جنایت بزرگ شدند.
علاوه بر شهر ورامین، در مناطق روستایی بخش‌های مرکزی و جوادآباد ورامین نیز مراسم شام غریبان سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش برگزار شد و مردم، عشق و ارادت خود را به این شهید سرافراز اسلام ابراز داشتند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ ورامین قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ ورامین قاسم سلیمانی دونالد ترامپ گروه تروریستی داعش دونالد ترامپ ورامین قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری