Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان عراقی زاده عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محورهای جاده قدیم کرمان - ماهان، باغین - رفسنجان، زرند - بافق (زرند،محور سی ریز) و ماهان - سهراهی راین بر اساس نقشه ترافیک آنلاین ترافیک سنگین گزارش شده است.
وی ادامه‌داد: همچنین در محورهای ارتباطی کرمان - باغین، چترود - زرند، سه راهی راین - راین، بردسیر - سیرجان و باغین - بردسیر ترافیک سنگین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: حضور کامل گشت های راهداری و پلیس راه در محورهای فوق جهت تامین ایمنی جاده ها الزامی است.
وی بیان داشت: راهداران با چراغ گردان در محورهای ارتباطی استان کرمان در حال گشت زنی و هرگونه اتفاق را به سرعت گزارش و رسیدگی می کنند.
عراقی زاده از شرکت کنندگان در آیین تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواست با حفظ آرامش حین رانندگی به علایم راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان کرمان پلیس راه ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده راهنمایی و رانندگی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.



کد خبر 848982 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی