Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی از طریق تبدیل اعتراضات اقتصادی به اعتراضات اجتماعی است گفت: شهادت سردار سلیمانی امت اسلام را یکپارچه علیه آمریکا بسیج کرده و امروز آمریکایی‌ها در هیچ جای دنیا آسوده خاطر نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی»در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که شامگاه امروز(سه‌شنبه،۱۷ دی) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد با بیان اینکه سوگ مجاهد عالی‌مقام شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، ملت ایران را غمگین و محزون ساخت، گفت: سخن از شهید و شهیدان به‌ویژه این شهید پرافتخار اسلام سخت است و این سردار پرافتخار، نمونه برجسته تربیت شده اسلام و مکتب امام خمینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور حاج قاسم سلیمانی امروز یک نمونه اعلی مکتب اسلام است، افزود: تکریم بی‌سابقه و بزرگ‌ترین تشییع جنازه جهان اسلام بعد از تشییع جنازه امام رضا(ع) و  امام خمینی( ره) مربوط به تشییع جنازه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام ادیانی با طرح این سوال که چرا سلیمانی توانست یک ملت، جهان اسلام و بشریت را تحت تاثیر خود قرار دهد در حالی که فضای جامعه بعد از فتنه آبان فضای سرد اجتماعی بود، خاطرنشان کرد: سلیمانی، سید شهیدان جبهه، جنگ و مقاومت شد تا بتواند در شرایط پیچیده و حساس انقلاب و جبهه مقاومت و در چنین فضایی، یک ملت را به حرکت درآورد و از حالت سکون و ایستایی عبور دهد.

نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور ادامه داد: خطای راهبردی آمریکا و درک نادرست از هزینه‌های این جنایت هولناک موجب شد که شهادت یک مجاهد عالی مقام، امت اسلام را یکپارچه علیه او بسیج کند و امروز آمریکایی‌ها در هیچ جای دنیا آسوده خاطر نیستند.


حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به عمق این عمل آگاهی نداشتند، خاطرنشان کرد: قطعا انتقام سختی را از آمریکایی ها خواهیم گرفت و ویژگی های سلیمانی همان ویژگی های سیدالشهدا(ع) بود که او را ماندگار کرد.


وی با اشاره به اینکه سلیمانی هرگز از تاریخ ملت ایران حذف نمی شود و همیشه ماندگار شد، گفت: از ویژگی های این شهید بزرگوار اخلاص در عمل است که محب اهل بیت(ع) بود و همیشه خود را سرباز ولایت می دانست.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، گفت: تمام‌ مسئولین مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و این یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است و دشمن در این برهه از زمان به دنبال ایجاد ناامنی از طریق تبدیل اعتراضات اقتصادی به اعتراضات اجتماعی است.


حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: نیروهای مقتدر ما باید امنیت صندوق‌های رای را برای مردم تضمین کنند زیرا مجلس غربگرا و بی‌خاصیت خاصه آمریکا و غربی هاست و  مردم باید به کسانی رای دهند که طعم فقر را چشیده باشند.

  پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی کرمان مسجد شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی اعتراضات اجتماعی شهید سلیمانی ایجاد ناامنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

سردار چهارباغی خاطره‌ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیرو‌های مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی‌کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند»؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت: چرا بیدارم نکردید؟! دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیرو‌های خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم: اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه‌های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی‌گذارم جایی بروند.

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟