Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ورزشکار آمریکایی که در محبوب‌ترین رشته ورزشی ( فوتبال آمریکایی ) این کشور فعالیت دارد، از ایران خواست که محل اقامت رئیس جمهور کشور را هدف بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلبرت هاینس‌ورث بازیکن سابق تیم فوتبال آمریکایی «تنسی تایتانز» به  ایرانی ها توصیه کرد که اگر می‌خواهند بابت ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از دولت آمریکا انتقام بگیرند، اقامتگاه رئیس جمهور این کشور دونالد ترامپ را هدف بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبرت هاینس‌ورث در پیامی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، تصویری از کاخ سفید منتشر کرده که دور آن خطی قرمز کشیده و با یک فلش به آن اشاره شده است. خارج از این دایره قرمز، عبارت «Not affiliated» به معنای «(به ما) ارتباطی ندارد» دیده می‌شود.

آلبرت هاینس‌ورث که با این عکس خواسته موضع متفاوت خود از دولت آمریکا و ترامپ درباره جنگ با ایران را نشان دهد، در پیامی که همراه با این عکس آمده نوشته است:

«ایران، اگر قصد داری به آمریکا حمله کنی، اینجا برایت یک عکس (از جایی که باید به آن حمله کنی) می‌گذارم!# فقط تلاش می‌کنم به افرادی امثال خودم که شروع کننده جنگ نیستیم کمک کنم.»

هاینس‌ورث تنها چهره شناخته شده‌ای در آمریکا نبوده که از تصمیم یک جانبه ترامپ برای صدور فرمان ترور سردار سلیمانی انتقاد کرده و خود از مواضع رئیس جمهو این کشور دور دانسته است.

پیام هاینس‌ورث با واکنش‌های متفاوتی از سوی مردم آمریکا مواجه شده که برخی از آنها توهین‌آمیز و برخی دیگر تهدید‌‌آمیز بوده‌اند. او با حذف پیام اولش، پیامی دیگر منتشر کرده که در آن بر مواضع قبلی‌اش تأکید اما توضیحات شفاف‌تری درباره‌اش ارائه کرده است.

در پست جدید او آمده است:

پست قبلی‌ام را حذف کردم چون شما مردم رسماً فکر می‌کنید که من داشتم تلاش می‌کردم ایران را برای حمله کردن به شما ترغیب می‌کنم. اگر اینگونه بود که نبود، من به ایران می‌گفتم که ما مردم بی‌گناه آمریکا به شما حمله نکردیم. شما با دونالدو ترامپ مشکل دارید نه با مردم بی‌گناه آمریکا! با این حال به نظر می‌رسد که اکثر مردمی که از ترامپ گدایی محبت می‌کنند، قطعاً جنبه شوخی ندارند.

در تصویری که در پست جدید هاینس‌ورث قرار گرفته پست فردی به نام «تیلور مک‌میلیان» دیده می‌شود که مواضع بازیکن سابق تیم فوتبال آمریکایی تنسی تایتانز را انعکاس داده است.

در این تصویر آمده است:

ایران عزیز، این کار ترامپ و اطرافیان او بود. هیچ دخلی در این اتفاق نداشتیم. بسیاری از ما هنوز سرمست سال جدید بودیم. پس اگر می‌‌خواهید کاری انجام دهید، به کاخ سفید بروید.

بدین ترتیب همچنان جنجال خبری بر سر پست هاینس ورث ادامه دارد .

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال آمریکایی تیم فوتبال آمریکایی ورزشکار آمریکایی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به پکن از دولت چین خواست که از نفوذ خود برای کنترل نقش ادعایی ایران در تشدید بحران فعلی منطقه تغییر رفتار "خطرناک" پیونگ‌یانگ استفاده کند.

به گزارش ایسنا، "آنتونی بلینکن" وزیر امور خارجه آمریکا که از ابتدای جنگ غزه با حمایت تمام‌عیار از رژیم صهیونیستی از مسئولیت خود در تشدید تنش‌ها در منطقه شانه خالی کرده است، در سفر به پکن ادعایی را علیه نقش ایران در بحران فعلی منطقه مطرح کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد، بلینکن که به پکن سفر کرده است، در کنفرانسی خبری گفت: از چین می‌خواهم از نفوذ خود در منصرف کردن ایران و نیروهای نیابتی آن از گسترش درگیری در خاورمیانه استفاده کند.

ادعای بلینکن درباره نقش ایران در گسترش این درگیری در حالی است که واشنگتن از ابتدای جنگ غزه که به تنش‌ها در منطقه دامن زده و در پی پاسخ‌ تلافی‌جویانه گروه‌های مقاومت منطقه به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیم درگرفتن جنگی تمام‌عیار و گسترده در منطقه را ایجاد کرد، به حمایت دیپلماتیک، مالی و نظامی از تل‌آویو پرداخته است.

شمار تلفات جنگ غزه طی حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی که بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها و ساختمان‌های مسکونی از آن مستثنی نبوده‌اند، از ۳۴ هزار نفر فراتر رفته است.

افزون بر این، ۸۵ درصد از جمعیت غزه در شرایطی که ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاطی این منطقه از بین رفته و دسترسی کافی به غذا، آب آشامیدنی و دارو وجود ندارد، از خانه‌های خود آواره شده‌اند.

ایران با محکوم کردن حمایت آمریکا از جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه تحت عنوان "حق اسراییل برای دفاع از خود" بر حمایت خود از آرمان آزادی‌بخش گروه‌های مقاومت فلسطینی تاکید کرده است‌.

با این حال، مقامات ایران ادعای آمریکا و متحدان آن مبنی بر حمایت مالی و نظامی از گروه‌های مقاومت منطقه و کنترل اقدامات آن‌ها را که "نیروهای نیابتی ایران" خوانده می‌شوند را رد کرده و گفته است که آن‌ها به طور مستقل و طبق صلاحدید خود عمل می‌کنند.

ایران اخیرا، به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق طی عملیات "وعده صادق" پاسخ داد و آن را اقدامی مشروع برای دفاع از منافع ملی و در چارچوب بند ۵۱ منشور سازمان ملل تلقی کرد.

اسپوتنیک همچنین گزارش داد که بلینکن گفت: از چین می‌خواهم از نفوذ خود برای فشار آوردن به پیونگ‌یانگ برای پایان دادن به رفتار خطرناک خود و مشارکت در گفتمان استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور