Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه اسلم دانک 2020 می تواند بسیار جذاب باشد.

طرفداری- 2 قهرمان سابق مسابقات اسلم دانک بار دیگر به این مسابقات دعوت شده اند.

به گزارش شمش از The Athletic، دوايت هاوارد، سنتر فعلى لس آنجلس ليكرز به مسابقه اسلم دانک آل استار 2020 دعوت شده است و قرار است در آن شركت كند. هاوارد سابقه حضور در اين مسابقه و قهرمانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين ليگ NBA از 3 بازيكن ديگر نيز برای شركت در اين مسابقه دعوت كرده است. جا مورنت، بازيكن سال اولی ممفيس گريزليز، دريك جونز جونيور، بازيكن ميامی هيت و زک لاوين، شوتينگ گارد شيكاگو بولز كه سابقه 2 قهرمانی در اين مسابقات را دارد. هنوز حضور مورنت و لاوين در اين مسابقه قطعی نشده است.
 

اسلم دانک بی نظیر هاوارد در سال 2008 که منجر به قهرمانی او شدزک لاوین در سال های 2015 و 2016 قهرمان مسابقات اسلم دانک آل استار شد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد