Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مثل شیطانی بزک کرده در کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بود و من طبق روال هر روز که در مسیر رفت و برگشت به محل کارم مسافرکشی می کنم این زن جوان را سوار خودروی خودم کردم.

 به گزارش رکنا، او روی صندلی جلو در کنارم نشست و گفت: خودرو را دربست کرایه کرده ام و لطفا مسافر دیگری سوار نکنید. در این لحظه من با تعجب به صورت او نگاه کردم و گفتم: اگر خودرو را دربست گرفته اید پس چرا روی صندلی جلو نشسته اید؟ زن جوان با عشوه گری در پاسخ به این سوال جواب داد: روی صندلی عقب احساس تنهایی می کنم ولی در کنار یک مرد خوش تیپ، می توانم قیافه بگیرم و تازه این طوری کسی به ما شک نخواهد کرد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

زن جوان با گفتن این جملات به صورتم نگاهی انداخت و با دیدن اخم در چهره ام خیلی سریع عذرخواهی کرد و گفت: اگر ناراحت هستید پیاده بشوم.

مرد ۳۵ ساله در دایره اجتماعی کلانتری افزود: من که دنبال یک لقمه نان و بدبختی هایم بودم و تا به حال با چنین زنانی چندین بار برخورد داشته ام بلافاصله در کنار خیابان توقف کردم و به او گفتم: خواهش می کنم بروید و روی صندلی عقب بنشینید. زن جوان همچنان با ناز و غمزه سعی می کرد مرا به حرف بکشد و کار ما داشت به جر و بحث کشیده می شد که ناگهان یک خودروی پراید در کنارمان توقف کرد و ۲ جوان عصبانی از خودرو پیاده شدند. آن ها به طرف ما آمدند و با معرفی خود به عنوان مامور از من پرسیدند شما با این خانم چه نسبتی دارید و چرا مزاحم او شده اید؟ در این لحظه مامورنماها مرا بازرسی بدنی کردند و با برداشتن تمام مدارک شناسایی، تلفن همراه، وجوه نقد داخل جیب هایم و ۲ عدد عابربانک از خودرو پیاده ام کردند و یکی از آن ها به همراه زن جوان خودروام را با خود بردند.

مرد جوان افزود: در این لحظه همدست آن ها نیز با این ادعا که می خواهد از داخل خودرو دستبند بیاورد تا مرا همراه خود ببرد قصد داشت با خودروی پراید از صحنه متواری شود که دو جوان موتورسوار به دادم رسیدند و او را دستگیر کردیم.

ما موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادیم و البته من در پاسخ به این سوال که چرا با خودروی شخصی مسافرکشی می کنی هیچ پاسخی نداشتم که بدهم. مرد جوان گفت: ماموران انتظامی، زن جوان و متهم دیگر پرونده را در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند و این طعمه خیابانی در حضور همسرم ادعا می کرد با من ارتباط قبلی داشته است و می خواست با این حرف ها آتش به زندگی ام بیندازد که البته تحقیقات پلیس نشان داد او و همدستانش از سارقان شیاد هستند. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی پلیس اخبار حوادث تلفن همراه رفت و برگشت عابربانک خیابانی متواری فیلم شهید عکس سردار سلیمانی کرمان ایران مراسم تشییع مراسم دختر همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی

XTRIM VX با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته صوتی، استانداردهای جدیدی را در این زمینه تعریف کرده است. استفاده از 23 بلندگوی اختصاصی با برند «LION MELODY»، قدرت و وضوح صدا در این خودرو را به اوج می‌رساند. بلندگوهای IFLYTEK سطح پیشرفته این خودرو امکان دریافت صدای واضح و پخش صدای HiFi را داراست. یک آمپلی فایر 1000 واتی نیز با توانایی فوق‌العاده، صدایی رسا و قدرتمند را در سرتاسر کابین خودرو پخش می‌کند.

حالت کنسرت زنده مجازی

امکانات صوتی VX با تاکید بر وضوح، کیفیت و قدرت طراحی شده است؛ این خودرو به لطف استفاده از یک پردازنده دو هسته‌ای DSP، قادر است تجربه شنیداری یکنواخت و فراگیر را ارائه دهد. این فناوری تا جایی توسعه یافته که استفاده از آن تجربه حضور در یک کنسرت زنده را شبیه‌سازی می‌کند. این سیستم، صدا را به گونه‌ای پخش می‌کند که انگار در یک سالن کنسرت زنده در سطح جهانی قرار دارید. با فعال‌سازی حالت کنسرت زنده مجازی، شما می‌توانید خود را در یک اجرای زنده موسیقی تصور کنید. این حالت در هماهنگی با نورهای محیطی خودرو طراحی شده و تجربه‌ای فراگیر و قدرتمند را خلق می‌کند.

بلندگوهای اختصاصی پشت سری راننده

XTRIM VX به دو بلندگوی اختصاصی پشت سر راننده مجهز شده است. این قابلیت مخصوص زمانی که است که سرنشینان خودرو در حال استراحت هستند و تنها راننده قصد استفاده از سیستم‌های صوتی را دارد. بلندگوهای تعبیه شده در پشت سری صندلی‌های جلو، صدای مسیریاب و تماس‌های صوتی را با وضوح بالا منتقل می‌کنند. این ویژگی، بدون هیچ تداخلی با سایر صداهای داخل خودرو، آرامش خاطر را حین رانندگی را به ارمغان می‌آورد. خودروهای VX با ارائه ویژگی‌های صوتی پیشرفته و اختصاصی تجربه‌ای شخصی‌سازی شده و منحصر به فرد را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. این سیستم صوتی، نه تنها کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه‌ای ارزشمند از یک سفر راحت و هیجان‌انگیز را خلق می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900998

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی