Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ایران برای صعود به المپیک باید در بازی اول مقابل ازبکستان نتیجه خوبی بگیرد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی روز پنج‌شنبه تیم ایران با ازبکستان و اینکه آیا این تیم می‌تواند طلسم 44 ساله صعود به المپیک را بشکند،‌گفت:‌ بازی با ازبکستان بسیار سخت است ما بازی‌های دوستانه‌ای هم با این تیم داشته ایم که نتیجه مطلوبی نگرفتیم تیم کره جنوبی هم باید تیم قدرتمندی باشد البته من شناخت کافی از تیم‌های امید در آسیا ندارم ولی سابقه می‌گوید ازبکستان و کره جنوبی تیم‌های خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم ایران اکثراً در تیم‌های لیگ برتری و لیک یک باشگاهی ما بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم دارند. وظیفه کادر فنی هم بسیار سخت است زیرا در گروهی سخت قرار داریم که به هیچ عنوان نتایج آن قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

این کارشناس فوتبال گفت:‌ بازی کاملی از تیم ازبکستان ندیده‌ام و نمی‌دانم این تیم پنج‌شنبه مقابل ما چگونه صف‌آرایی خواهد کرد اما امیدوارم در اولین بازی نتیجه مطلوبی بگیریم نقطه قوت این مسابقات صعود دو تیم از مسابقات است.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه شکست در بازی‌های دوستانه مقابل ازبکستان تأثیر منفی بر روحیه ایران خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: من در آخرین جلسه تمرین تیم امید حضور پیدا کردم. بازیکنان و کادر فنی ما روحیه بسیار خوبی داشتند و به موفقیت امیدوار بودند باید ببینیم در میدان عمل چه اتفاق و نتایجی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ازبکستان تیم امید المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم