Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:33:41 GMT

#حسن_عباسی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۳۶۳۶

#حسن_عباسی

سخنرانی اخیر حسن عباسی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی که با توهین به اصلاح‌طلبان و هشدار دادن به دادستان کل کشور و وزیر اطلاعات همراه بود واکنش‌های زیادی همراه داشت. او در این سخنرانی گفت: «به کوری چشم اصلاح‌طلبان، به کوری چشم خاتمی و باند روحانی، بزودی انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت! من به دادستان کل کشور هشدار می‌دهم،

اصلاح‌طلب ها دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت قاسم سلیمانی بازی می‌کنند!» ضمن اینکه به مصطفی تاجزاده هم توهین کرد و هشدار داد که اصلاح‌طلبان را ترور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجزاده در توئیترش و در پاسخ به حرف‌های عباسی نوشت: «پیشنهاد بسیاری از دوستان شکایت از آقای عباسی به اتهام هتاکی، تهدید به قتل و تحریک به ترور است. اما من قصد پیگیری قضایی موضوع را ندارم زیرا نمی‌خواهم وارد کشمکشی شوم که به فضای معنوی و همدلی کنونی آسیب می‌رساند. محکومیت علنی این سخنان توسط اصولگراها کارسازتر است.»
ویدئویی از سخنرانی عباسی دست به دست در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید و خیلی‌ها می‌نوشتند که در مقابل این اظهارات نیازی به دشمن نداریم. حتی بسیاری از اصولگرایان هم با او مخالفت و از حرف هایش انتقاد می‌کردند. واکنش‌ها به سخنرانی عباسی را با هشتگ حسن عباسی می‌خوانیم: «از سخنان اخیر آقای حسن عباسی سوگوار شدم که مدعی دشمن‌شناسی است، تحلیل دقیق از شرایط کشور، منطقه و جهان ندارد و کودکانه سخن می‌گوید.
متأسفم که چنین فردی به دروغ خود را منتسب به نظام معرفی می‌کند تا بتواند هر حرف زشت، زننده و سطحی را به زبان بیاورد. خدا او را هدایت کند... ان‌شاالله»، «در روزهاى سخت ایران فتنه افکند»، «حسن عباسی رو میشه از برق کشید یا شارژیه؟»، «با این موضع‌گیری تند حسن عباسی حال نکردم، شما را نمی دانم»، «آقای حسن عباسی نمی‌دانم چرا حرف های شما، این هشدار امام علی(ع) رامی آورد جلوی چشمم:أُحَذِّرُکمْ أَهْلَ النِّفَاقِ فَإِنَّهُمُ الضَّالُّونَ الْمُضِلُّونَ وَ الزَّالُّونَ الْمُزِلُّون. شما را از اهل نفاق می‌ترسانم؛ چرا که آنان گمراه و گمراه کننده‌اند، دچار لغزش و لغزاننده‌اند»، «آقای حسن عباسی عاقل است یا دیوانه نفوذی است یا انقلابی به هر حال در حال دعوت به قتل و آشوب است وهر چند اصلاح‌طلبان اهل امضا کردن طومار برای محاکمه نیستند اما قطعاً دادستان و دستگاه قضا وظیفه قانونی در برخورد با این موجود را دارد»، «هرچه بخواهیم به وحدت برسیم باز در این مملکت کسانی وجود دارند که خود را از صف ملت جدا کنند تا میان مردم تفرقه بیندازند.»، «یک روز حسن عباسی میانداری می‌کند و یک روز قاسمیان در صداوسیما می‌گوید: رئیس‌جمهور، پیغمبر عظیم‌الشأن ما را به خاک و خون کشید!  دشمن فقط خارجی‌ها نیستند!»
«اینکه یک شخصیت سیاسی در مراسمی شرکت کند و خبرنگاران هم این واقعه را ثبت کنند، امری معمول است اما سلفی گرفتن برخی با مراسم تشییع سردار سلیمانی، اتفاق جدیدیست. حسن عباسی، سخنران مراسم هم درخواست کشتار اصلاح‌طلبان را دارد! حتی در چنین مراسمی نیز گوی سبقت ابتذال را می‌رباییم!»، «حسن عباسی غضنفرِ همه سیاست‌مدارانه!»، «اونایی که پای نفرت‌پراکنی امثال حسن عباسی شعار تأیید می‌دن یا نمی‌فهمن یا می‌فهمن و دانسته دارن آب به آسیاب دشمن اصلی می‌ریزند. کافی است دشمن به اسم مردم عصبانی یکی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب رو ترور کنه تا جنگ داخلی هم راه بیفته!»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان ضمن رد ادعای فرانسه درباره حمایت باکو از جدایی طلبان"کالدونیای جدید" گفت: از فرانسه می خواهیم که دیگر در امور داخلی آذربایجان دخالت نکند و از ادعاهای بی اساس علیه کشورمان دست بردارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آیخان حاجی زاده، دبیر مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به اتهامات مطرح شده از سوی" ژرار درمنی" وزیر کشور فرانسه در کمیته حقوقی پارلمان فرانسه علیه آذربایجان، گفت: اتهامات بی‌اساس و اتهام‌آمیز وزیر کشور فرانسه، درباره روابط آذربایجان و بخش جدایی طلب "کالدونیای جدید" فرانسه را قاطعانه رد می‌کنیم.

وی افزود: وزیر کشور فرانسه با متهم کردن آذربایجان به ادعای حمایت از جدایی طلبی در کالدونیای جدید، فراموش می کند که این طرف فرانسوی بود که برای مدت طولانی در حمایت از جدایی طلبی در آذربایجان گام برداشت و مرتباً نمایندگان رژیم به اصطلاح جدایی طلب(قره باغ) در آذربایجان را پذیرفت.

این مقام وزارت خارجه آذربایجان ادامه داد: مشخص است که پارلمان فرانسه به ابتکار حزب حاکم فرانسه تصمیماتی گرفت و قطعنامه هایی صادر کرد که تمامیت ارضی و حاکمیت آذربایجان را زیر سوال برد و به آن آسیب وارد کرد و رژیم جدایی طلب را به رسمیت شناخت. وزیر کشور فرانسه به‌ عنوان بخشی از سیاست استعماری که کشورش سال‌ها دنبال کرده و همچنان ادامه دارد، به‌جای اینکه آذربایجان را به اتهامات مضحک و سخیفی مانند کشتار ارامنه متهم کند، یادش باشد که مرتکب جنایات علیه بشریت علیه مردم محلی شد و میلیون ها انسان بی گناه را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند.

حاجی زاده گفت: از فرانسه می خواهیم که دیگر در امور داخلی آذربایجان دخالت نکند و از ادعاهای بی اساس علیه کشورمان دست بردارد. ما بار دیگر اعلام می‌کنیم که کشورمان به تمام اقدامات لازم برای حفظ منافع ملی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)