Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسانه‌های بیگانه و بعضی خبرنگاران وابسته به دشمنان ایران اینگونه القا می‌کنند که جمعیتی که برای تشییع سردار سلیمانی آمده بودند به صورت هدایت شده و با دستور مقام‌های حکومتی در خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای کوچک و بزرگ در صحنه حاضر شده بودند. به اعتقاد آنها به دلیل تک‌صدایی حاکم بر رسانه‌های ایران است و هیچ رسانه‌‌ای اجازه اطلاع‌رسانی درست و کامل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمانیان (مدیر مسئول روزنامه شرق) با رد این مساله می‌گوید: کسانی که اینگونه اطلاع‌رسانی می‌کنند پیش از اینهم چنین رفتاری را انجام داده‌اند. هدف آنها این است که فاصله و گسل بین دولت و ملت و مردم و حکومت را افزایش بدهند.

وی با اشاره به اینکه اختلافاتی در همه کشورها و همه دولت‌ها وجود داشته و دارد، ادامه داد: در برخی موارد این گسل سطحی و ناچیز است که می‌توان نادیده گرفت و در برخی موارد نیز عمیق است اما هدف خارجی‌ها و خارج‌نشین‌ها این است که فاصله میان مردم با حاکمیت را عمیق کنند و ما باید از این مساله جلوگیری کنیم.

رحمانیان با اشاره به اینکه نکته مهم این است که حرفی که آنها می‌زنند هیچ حقیقتی ندارد و کاملا برخلاف واقعیتی است که حتی خود آنها لمس می‌کنند، افزود: من خودم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی شرکت کردم و شاهد حضور اقشار متفاوت جامعه بودم. به هیچ عنوان یکدستی بین شرکت‌کنندگان وجود نداشت و افراد با گرایش‌های مختلف و تیپ‌های ظاهری متفاوت در این مراسم حضور داشتند. هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند با دیدن این جمعیت بگوید که این سیل جمعیت را دستگاه‌های دولتی و حکومتی با خود به مراسم آورده بودند، هیچکس نمی‌تواند بگوید این جمعیت با اتوبوس به مراسم آورده شده بودند.

رحمانیان با اشاره به اینکه از برکت خون پاک شهید سلیمانی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این شهید،  شاهد یک همدلی و همبستگی در بین آحاد جامعه هستیم، گفت: این اتفاق باعث شد تا وحدتی که تا حدودی مخدوش شده بود دوباره ترمیم و اصلاح شود. خون این شهید باعث شد ما دوباره بازگردیم به وحدتی که پیش از این داشتیم.

وی ادامه داد: مردم ایران همیشه نشان داده‌اند که در مقابل دشمن خارجی موضعی یکسان و متحد می‌گیرند و اتفاقاتی همچون شهادت قاسم سلیمانی نیز این اتحاد را تقویت می‌کند.

رحمانیان در پاسخ به این سوال که با گسترش فضاهای مجازی و استفاده مردم ایران از تمامی این شبکه‌های اجتماعی و اتقاقا محدودیت‌هایی که از خارج از کشور برای دسترسی مردم ایران به این شبکه‌ها ایجا شده و می‌شود، مخاطب رسانه‌های بیگانه چه کسانی هستند؟ گفت: آنها به یک اصل مهم اعتقاد دارند و آن؛ اینکه یک دروغ را آنقدر بزرگ بگو که هم خودت باور کنی و هم مخاطبت و آنقدر این دورغ را تکرار کن تا خودت هم کاملا باورت بشود. آنها به دنبال یارگیری هستند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.

رحمانیان در پاسخ به این سوال که وظیفه ما در داخل کشور در بعد رسانه‌ای چیست تا اتحادی را که پس از سال‌ها دوباره تجربه‌اش می‌کنیم به دست بیگانگان از دست ندهیم، گفت: برخی افراد در حیات خود خدماتی دارند و در زمان شهادت و درگذشت‌شان نیز باعث برکاتی می‌شوند. شهید سلیمانی ازجمله کسانی بود که در زمان حیات خدمات زیادی کرد و شهادت وی نیز برکات زیادی برای کشور داشت. وحدتی که بین اقشار مختلف جامعه به وجود آمد ازجمله برکات خون پاک این شهید است.

وی ادامه داد: همه گروه‌های جامعه و دولت در قبال این وحدت مسئول هستند. آنها باید تلاش کنند که این وحدت را تقویت کنند. شهید سلمیانی امروز تبدیل به نخ تسبیح وحدت گروه‌های مختلف جامعه شده است و هر فردی با هر نگاهی به این شهید بزرگوار ارادت دارد. ما هم باید تلاش کنیم که این اتصال تقویت شود.

رحمانیان ادامه داد: گروه‌های سیاسی، اجتماعی و احزاب نیز در این مساله بسیار مسئولیت سنگینی دارند و باید مراقب باشند که شهید سلیمانی را برای اهداف سیاسی خود مصادره به مطلوب نکنند زیرا اگر چنین اتفاقی بیفتد سم مهلکی برای وحدت است و باعث عمیق شدن گسست رابطه مردم و حکومت می‌شود و وحدت از بین می‌رود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است