Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانسین در تابستان تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت، اما در لحظات آخر این انتقال منتفی شد. حالا باید دید که این بازیکن با نظر چه کسی قرار است به پرسپولیس بیاید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب قرضی فرناندو کانسین هافبک مهاجم تیم اوستنده بلژیک آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانسین در تابستان نیز تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت اما در لحظات آخر این انتقال منتفی شد.حالا باید دید که این بازیکنان با نظر چه کسی قرار است به پرسپولیس بیایند.

این در حالی است که گابریل کالدرون در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته است  و حتی دو دستیار اسپانیایی کالدرون سه‌شنبه به تهران آمدند و بدون اینکه در محل تمرین پرسپولیس حاضر شوند به خانه رفتند تا وسایل خود را جمع کرده و بامداد امروز دوباره ایران را ترک کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فرناندو کانسین استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!