Web Analytics Made Easy - Statcounter

داخلی::::: ‌
تهران- روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
کرمان- پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد چهارشنبه طبق وصیتش در گلزار شهدای شهر کرمان به عنوان هزار و دوازدهمین شهید این گلزار پس از ۴۰ سال مجاهدت و تلاش در راه خدا در کنار همرزمان شهیدش از جمله شهید محمدحسین یوسف الهی آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهران- «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران اعلام کرد که ایران، پایگاهی را هدف قرار داد که حمله بزدلانه علیه شهروندان و مقام‌های ارشد ایرانی از آنجا صورت گرفت اما «ما به دنبال افزایش تنش و یا جنگ نیستیم.»
تهران - منابع خبری بامداد چهارشنبه از سقوط یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی اوکراین با ۱۷۰ سرنشین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر دادند. یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه خمینی (ره) تهران سقوط کرده است.
تهران- کمتر از دو ساعت پس از حمله رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های اشغالی آمریکا در عراق در راستای «انتقام سخت» شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، این حمله موشکی به داغ‌ترین هشتگ توییتر تبدیل شد و در جایگاه ترند نخست این شبکه اجتماعی نشست.
تهران - رئیس سازمان اورژانس کشور از درگذشت ۵۶ نفر و مجروح شدن ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد.


خارجی:::::
نیویورک- سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به سوالات مکرر خبرنگاران درباره تصمیم آمریکا برای صادرنکردن ویزای وزیر امور خارجه ایران، از واشنگتن خواست به توافق خود به عنوان کشور میزبان این سازمان، عمل کند.
تهران-  «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا سه شنبه(به وقت محلی) در کاخ سفید در گفت وگویی با خبرنگاران مدعی شد که خروج نیروهای آمریکایی از عراق در شرایط کنونی بدترین اتفاق برای این کشور است.
نیویورک- رییس مجلس نمایندگان آمریکا با ابراز نگرانی از حملات انتقام‌جویانه ایران، از دولت آمریکا خواست که به اقدامات تحریک آمیز غیر لازم پایان دهد.
پکن- رسانه های ژاپن اعلام کردند «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن برنامه سفر خود به خاورمیانه را که برای اواسط ماه جاری میلادی برنامه ریزی کرده بود، پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق لغو کرد.
تهران-  دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در واکنش به حمله ایران به پایگاهش در عراق, گفت که ارزیابی تلفات و خسارات در حال انجام است.
تهران- وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) تأیید کرد که دو پایگاه آمریکایی در عراق، هدف بیش از ۱۲ موشک بالستیک ایران قرار گرفته است.
تهران - «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه سه شنبه شب پس از سفر به سوریه برای افتتاح خط لوله گاز «جریان ترک» وارد استانبول ترکیه شد.
بغداد - فرودگاه بین المللی بغداد که بامداد جمعه گذشته شاهد پرپر شدن دو سردار بزرگ سپاه اسلام در جنایت رژیم تروریستی آمریکا بود، به نام مجاهد شهید «ابومهدی المهندس» تغییر نام یافت.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا جواد ظریف دونالد ترامپ دونالد ترامپ خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی

به گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق، در بیانیه این گروه آمده که پایگاه «اسپیِر» را با استفاده از پهپاد هدف قرار داده است. این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این چهارمین حمله به سرزمین‌های اشغالی در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته است.

ساعاتی پیش به ترتیب، پایگاه «یاردن» در جولان اشغالی، پایگاه اسرائیلی "یوهنتن" در شمال فلسطین اشغالی و پایگاه هوایی اسرائیل را در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی توسط این گروه مقاومت هدف قرار گرفت.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد. این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند