Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اعلام کرد که ماموران پلیس با حضور در اطراف محل سقوط هواپیمای اوکراینی اقدام به تامین امنیت این منطقه‌ کرده‌اند.

سرهنگ سرپناه در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: دقایقی پس ازسقوط هواپیمای مسافربری در محدوده پرندک تهران، چندین تیم از ماموران انتطامی به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تامین امنیت منطقه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در حال حاضر ماموران در آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه هواپیما پس از سقوط دچار حریق شده است، گفت: شدت حریق به حدی بوده است که امکان عملیات امداد و نجات در دقایق اولیه وجود نداشته است.

پیشتر رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفته بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما وجود ندارد.

مرتضی سلیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرده است: حوالی ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه سقوط این هواپیما به جمعیت هلال احمر اعلام شد که در پی آن تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی با تاکید بر این موضوع که بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما نیست گفت: امداد و نجات ادامه دارد. ۶۰ تیم عملیات و دو بالگرد از تهران اعزام شده‌اند.

ساعتی پیش یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی غرب استان تهران سقوط هواپيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است.طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد.وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901356

دیگر خبرها

  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)