Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@08:21:15 GMT

کالدرون همچنان سرمربی پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۵۸۶۱

کالدرون همچنان سرمربی پرسپولیس است

ایران اکونومیست- روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرد که "گابریل کالدرون" همچنان سرمربی تیم پرسپولیس است و همه در انتظار حضور وی در تمرینات هستند.

"حسین قدوسی" مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین جزییات از پرداخت های مالی به گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس توضیحاتی را به شرح ذیل ارائه کرد:

قسط اول آقای کالدرون امروز پرداخت شد و اقدام‌ لازم‌ برای واریز وجه به حساب ایشان‌ در قطر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کالدرون موافقت خود با دادن زمانی کوتاه را به مدیریت و هیات مدیره اعلام داشته‌اند. همچنین اعلام می داریم منابع مالی ریالی پرداخت قسط دوم هم زودتر آماده شده و باشگاه ظرف چند روز آینده این آمادگی را دارد که این‌ مبلغ را نیز به حساب ارزی ایشان در قطر واریز نماید.

از زمان حضور محمدحسن انصاری فرد ۱۸۰ هزار دلار طی چند ماه گذشته در سه مقطع به حساب ایشان واریز گردیده و طی دیروز و امروز هم اقدام‌ لازم‌ برای واریز ۱۲۰ هزار دلار دیگر به حساب ایشان انجام شد و در مجموع ۳۰۰ هزار دلار قسط اول کامل گردید.

باشگاه مکرر از همراهی آقای کالدرون و بازیکنان‌ در دریافت مطالبات تقدیر کرده و طی روزهای اخیر هم طبق خواسته های ایشان درباره حل و فصل مطالبات کادر و بازیکنان اقدام کرده و گزارش مکتوب هم‌ درباره همه مسایل به ایشان‌ با ارسال ایمیلی داده شده است.

روابط عمومی باشگاه تاکید کرد که کالدرون سرمربی پرسپولیس است و همه ارکان‌ باشگاه و تیم منتظر حضور ایشان در تمرینات هستند.

پیش تر اخباری مبنی بر پایان همکاری کالدرون و پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده بود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)