Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@05:52:46 GMT

پیروانی: می‌روم تا گابریل کالدرون برگردد!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۶۰۰۳

پیروانی: می‌روم تا گابریل کالدرون برگردد!

ماجرای درخواست کالدرون برای جدایی از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، گابریل کالدرون که در روزهای پایانی نیم فصل و پیش از تعطیلات نسبت به حضور برخی افراد در این باشگاه نارضایتی خود را اعلام کرده بود، در ادامه خواهان قطع همکاری با افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم شده بود.

موضوعی که هر چند طی تمام روزهای اخیر از سوی مدیرعامل سرخپوشان رد می‌شد و انصاریفرد مدعی بود مشکلی در این زمینه بین طرفین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در آستانه پایان مرخصی گابریل کالدرون و ضرب الاجل او برای شروطی که برای بازگشت اعلام کرده بود، مدیرعامل تیم و سرپرست امروز هم در تمرین حضور یافتند و نشان دادند توجهی به خواسته‌های سرمربی موفق نیم فصل اول خود ندارد، اکنون پیروانی واکنش جالبی به این مساله داشته است؛

پیروانی در صفحه اینستاگرامی خود با اشاره به شرایط تیم از گابریل کالدرون درخواست کرده تا در صورتی که مشکل اوست، با جدایی و پایان دادن به سمت خود در تیم، امیدوار به بازگشت سرمربی است.

افشین پیروانی در شرایطی این درخواست و پست اینستاگرامی را البته منتشر کرده که با پایان مهلت گابریل کالدرون که بعد از صدرنشینی در نیم فصل و حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی راهی تعطیلات شده بود، شروطی مبنی بر درخواست جذب بازیکن ایرانی و همچنین پرداخت مطالبات بازیکنانش را اعلام کرده بود که در فاصله پنج روز به پایان نقل و انتقالات و شروع تمرینات هنوز هیچ کدام برآورده نشده وبه نظر می‌رسد این درخواست در این وضعیت بیشتر برای تحت تاثیر قرار دادن احساسات هوادارانی است که این روزها بیشتر از گذشته نسبت به عدم بازگشت سرمربی خود به یقین رسیده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/002y75

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیروانی کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!