Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : طی ۹ ماهه سپری شده ازسال‌جاری، ۷۷.۳ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان در قالب ۱۵۰ قرارداد واگذار شده است.

او گفت : از این میزان واگذاری زمین، ۷۰ قرارداد با وسعت بیش از ۴۴ هکتار مربوط به فصل پاییز بوده که نسبت به بهار و تابستان رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه درباره سهم گروه‌های مختلف صنایع در این واگذاری‌ها گفت: صنایع غذایی با ۵۸ قرارداد، صنایع شیمیایی با ۲۴ قرارداد و کانی‌های غیرفلزی با ۲۳ قرارداد بیشترین سهم را داشتند و صنایع فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و خدمات در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

کردستانی بیشترین زمین واگذار شده را نیز با ۸۲ قرارداد مربوط به شهرک صنعتی زاگرس دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی هرسین، سنقر، مرصاد و گیلان‌غرب نیز به ترتیب بیشترین سهم واگذاری اراضی به متقاضیان را داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی نواحی اراضی وسعت هکتار قالب متقاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی