Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان همدان اظهار داشت: همدان یکی از نقاط حساس منطقه به لحاظ عملیاتی است و بسترهای لازم را مهیا ساخته ایم.

وی اضافه کرد: پایگاه شهید نوژه همدان به عنوان یکی از پایگاه های عملیاتی همانند سایر مناطق کشور آماده هرگونه تعرض احتمالی برابر دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادبخت با اشاره به اینکه شورای تامین استان همدان امروز برگزار می شود، گفت: برگزاری جلسه این شورا در راستای هماهنگی های لازم در راستای آمادگی عملیاتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن جرات این حماقت را ندارد، گفت: هر کشوری که منطقه خود را اختیار پایگاه دشمن قرار دهد به طور قطع مورد هدف قرار می گیرد.

وی با تمجید از اقدام ساعات اخیر سبزپوشان سپاه در هدف موشک قرار دادن پایگاه های مهم دشمن در عراق گفت: انقلاب سبزپوشان سپاه را که با موشک های نقطه‌زن یکی از مقرهای کفر را هدف قرار دادند، مورد ستایش قرار می دهیم.

معاون استاندار همدان بیان کرد: برادران سپاه و همرزمان شهید قاسم سلیمانی درست در همان ساعت که دشمن اقدام به شهادت سردار دل ها کرد، مهمترین پایگاه آنان را هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک علاوه بر پایگاه های دشمن در منطقه، رژیم اشغالگر قدس نیز در تیررس موشک های نقطه‌زن ما قرار دارد و اقدامی که دشمن شروع کرده، راهی جز تسلیم در مقابل خواسته های ایران ندارد.

آزادبخت هدف قراردادن یکی از پایگاه های مهم دشمن را مرهمی بر دل مردم عزادار ایران و منطقه دانست و گفت: دشمن ترسو باید بداند که شاید امکانات داشته باشد اما خون بر شمشیر پیروز است.  

معاون استاندار همدان شهید سلیمانی را نماد مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: این شهید گرانقدر با از بین بردن داعش که دست نشانده آمریکا، رژیم صهونیستی و وهابیون بود، محبوب قلوب تمامی کشورهای منطقه بود و استقبال بی نظیر مردم کشورهای منطقه در سوگواری شهادت وی این مهم را بیش از گذشته به اثبات رساند.

وی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی در امتداد راه عاشورا است و ارادت به امام حسین (ع) و ادامه دهنده راهش امام راحل، وی را به شخصیتی بی بدیل تبدیل کرد و به طور قطع با قدرت و صلابت خون شهیدان را ادامه می دهیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی روابط عمومی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورهای منطقه آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: رحیم فلاح زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان گفت؛ همین موضوع، دستگاههای خدماتی و امدادی به حالت آماده باش در آورده است و در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاههای خدمات رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات به هم استانی‌های شریف با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به برخی تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر سیلاب، اظهار داشت: برخی موارد تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر شناسایی شده است، تا در صورت حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به مشترکین انجام گیرد.

وی با اشاره به رصد و پایش شبکه های ارتباطی به صورت لحظه ای افزود: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901715

دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر