Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:29:35 GMT

دیده‌بان الازهر حمله به مسجد برنو را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۶۵۵۶

دیده‌بان الازهر حمله به مسجد برنو را محکوم کرد

دیده‌بان مبارزه با افراط‌گرایی الازهر مصر با صدور بیانیه‌ای نوشتن عبارت‌های نژادپرستانه علیه مسلمانان در مسجد «برنو» را محکوم کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الاهرام»، دیده بان مبارزه با افراط گرایی در بیانیه ای حمله افراد ناشناس به یکی از مساجد شهر «برنو» در کشور چک را محکوم و اعلام کرد: اینگونه هتک حرمت ها، رفتاری شرم آور است که با تمامی شریعت های آسمانی و معاهدات بین المللی منافات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیده بان الازهر در این بیانیه احترام به مقدسات دینی را خواستار شد و تاکید کرد: اهانت به مسلمانان و مساجد در جوامع غربی ناشی از سخنان جریان های راست گرای افراطی است که برخی رسانه های ضد اسلامی نیز به آن دامن می زنند.

 

افراد ناشناس عصر شنبه به مسجد شهر برنو حمله کرده و بر دیوار شیشه ای آن عبارت های ضد اسلامی نوشته و خواستار قتل مسلمانان شدند.

 

این مسجد چهار سال پیش نیز هدف حمله قرار گرفته بود و افراد ناشناس سرخوک را در ورودی این مسجد گذاشته بودند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی کرمان شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی دیده بان الازهر مساجد جهان محکومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد