Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@01:35:08 GMT

پایان همکاری گابریل کالدرون با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۶۸۱۷

پایان همکاری گابریل کالدرون با پرسپولیس

رویداد۲۴ گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس پس از آخرین دیدار این تیم در نیم فصل نخست ایران را به مقصد کشورش ترک کرد و هنگام خروج پیامی با مضمون خداحافظی برای هواداران این تیم منتشر کرد که شاید آن زمان زیاد جدی گرفته نشد ولی حالا بعد از گذشت چندین روز به نظر می‌رسد دیگر نباید منتظر بازگشت او به تهران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون در پرسپولیس مشکلات زیادی داشت که بارها در نشست خبری به طور مستقیم و غیر مستقیم به آنها اشاره کرده بود و البته مسائل مالی تنها بخشی از این مشکلات بوده و سرمربی آرژانتینی مشکلات بزرگ دیگری هم در این باشگاه داشت که برخی از آنها به حضور چند نفر از مسئولان کنار تیم بود که کنار رفتن آنها از شروط ادامه همکاری کالدرون بود.

بیشتر بخوانید: دو گزینه پرسپولیس برای جانشینی کالدرون

با گذشت چند روز از رفتن کالدرون و حتی شروع دور جدید تمرینات سرخپوشان هیچ کدام از این شروط عملی نشده و البته مشکلات مالی هم به قوت خودش باقی است و مطالبات این سرمربی پرداخت نشده تا عملاً باشگاه پرسپولیس به شکل غیر مستقیم نشان دهد که قصد ادامه همکاری با سرمربی خود را ندارد و در این شرایط باید همکاری طرفین را تمام شده دانست.

پرسپولیس زیر نظر کالدرون موفق شد قهرمان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر شود و حالا در شرایطی مشابه استقلال در حالیکه در صدر جدول قرار دارد، سرمربی خودش را از دست می‌دهد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین کالدرون زیاد است و باید دید طی روزهای آینده باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q81 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • آفریقا؛ قاره فرصت‌ها/ موانع همکاری‌های تجاری ایران و آفریقا چیست؟ 
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم