Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جمال شاکرمی شامگاه سه شنبه در آیین شام غریبان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مسجد مهدیه ایلام افزود: نام این بزرگ مرد تاریخ ایران همواره بر سر زبان ها بوده و محبوب دلهای نه تنها مردم ایران بلکه سایر ملت های آزاده جهان خواهد ماند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام با مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان تازه ای گرفت، ادامه داد: در شرایطی که داعش وحشت را راه انداخته بود حاج قاسم نگاه جدیدی در گفتمان مبارزه بر ضد داعش بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر امروز نام حاج قاسم در آسمانهاست و همه افکار بدنبال این شخصیت است چون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) با تمام وجود به عرصه می رفت .

فرمانده سپاه ایلام بیان کرد: ایشان شخصیتی راهبردی با نگاهی بلند و قوی بود که موجب هراس استکبار شده بود و امروز مطالبه گری برای مقابله با آمریکا به حد بالایی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ ایران به اقدام تروریستی آمریکا باید محکم و کوبنده باشد، افزود: امروز مطالبه گری همه اقشار برای مقابله با آمریکا به حد بالایی رسیده و پاسخ باید محکم و کوبنده باشد چراکه این مطالبه مردم و حرکت جدیدی در قالب جبهه مقاومت شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم به همه جرات داد و مسیر مقابله با دشمن  را به همگان آموخت و آمریکا باید بداند در آینده نزدیک دیگر در منطقه پایگاهی نخواهد داشت.

سردار شاکرمی اضافه کرد: آمریکا با این جنایتش خون جهان اسلام را به جوشش درآورد و مسیر جدیدی در حرکت مبارزه با استکبار بوجود آمده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اهل بیت جهان جهان اسلام مردم ایران آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 6096670

دیگر خبرها

  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی