Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح بیمه تکمیلی به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای کالا، از سال گذشته برای این قشر از رانندگان با همکاری شرکت بیمه «آتیه سازان حافظـ» به طور رایگان به اجرا در آمد.
 وی ادامه داد: در این راستا رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با در دست داشتن مدارکی نظیر کارت هوشمند رانندگی، شناسنامه و کارت ملی تا ۱۵ دی سالجاری فرصت داشتند با مراجعه به انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان سیستان و بلوچستان نسبت به نام‌نویسی در این طرح اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین گزارشات از مجموع ۹ هزار و ۱۸۹ راننده فعال بار استان در این بخش تاکنون ۶ هزار و ۳۳۶ راننده با سیر مراحل لازم، تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان فعالان این بخش قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان همواره یکی از مطالبات این قشر زحمتکش بوده است، تصریح کرد: بعد از پایان مهلت تعیین شده در ۱۵ دی سالجاری، هر ۲ ماه یکبار سامانه نام‌نویسی طرح بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای به مدت یک هفته مجدد فعال خواهد شد تا آن دسته از رانندگانی که در مهلت مقرر نتوانستند در این طرح نام‌نویسی کنند با ثبت اطلاعات خود، همسر و فرزندان بویژه فرزندان معلول و کم توان خود بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل بیمه درمان سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل بیمه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.


سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند، زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده‌های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.


وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.


مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان