Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@21:19:27 GMT

اجرایی شدن رمز دوم پویا

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۷۲۷۵

رمز دوم پویای پیامکی در برخی از درگاه‌های پرداخت اینترنتی اجرایی شد. ناطقان:  بانک مرکزی در روزهای اخیر اعلام کرده بود که رمز دوم پویا از طریق پیامک از روز گذشته (سه‌شنبه) اجرایی می‌شود و بر همین اساس بررسی نشان می‌دهد که این طرح در حال حاضر برای برخی از درگاه‌های پرداخت عملیاتی شده است.

پیش‌تر بانک مرکزی اعلام کرده بود که مشتریان بانکی‌ در زمان انجام پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت پیامکی رمز پویا به بانک صادرکننده کارت خود ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس آن‌چه اعلام شده این طرح به صورت مرحله‌ای اجرا شده و در هر مرحله تعدادی از بانک‌ها و موسسات اعتباری تا پایان دی‌ماه جاری به طرح اضافه می‌شوند.

در این طرح با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامک‌های پرداخت، این امکان فراهم شده که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

البته با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تائیدیه شماره تلفن همراه به بانک مربوطه است، مشتریان بانک‌ها باید برای اطلاع از نحوه ارائه این تائیدیه، از سه راه خودپرداز، اینترنت بانک یا مراجعه به شعبه اقدام کنند.

مکانیزم عمل رمز دوم پیامکی به این صورت است که مشتریان بانکی پس از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی روی دکمه درخواست رمز پویا کلیک می‌کنند و با این اقدام رمز دوم پویا از سوی بانک صادرکننده کارت آن‌ها، به شماره خطی که از قبل توسط مشتری تایید شده، ارسال می‌شود.

رمزهای پویا دارای ۱۲۰ ثانیه اعتبار و یک بار مصرف هستند و در صورت یک بار استفاده از آن‌ها باطل می‌شوند
منبع: ایسنا برچسب ها: پویا ، رمز ، ناطقان ، پیامکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پویا رمز ناطقان پیامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با توجه به شروع سفرهای زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران، تأمین و پرداخت ارز به‌صورت اسکناس به مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن در سال جاری انجام‌ می‌شود.

استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد

نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی‌شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند.

طبق اعلام بانک مرکزی فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

کد خبر 848589 برچسب‌ها حج ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو

دیگر خبرها

  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن