Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@01:25:47 GMT

تکذیب مذاکره ذوبی‌ها با کرانچار

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۷۲۹۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن این روزها به شدت درگیر بررسی گزینه‌های مختلف برای نیمکت مربیگری خودش است و در روزهای اخیر نام‌های مختلفی برای این سمت معرفی شدند که هر کدام به یک شکل با باشگاه به توافق نرسیدند.

باشگاه ذوب آهن دو روز قبل اعلام کرد با منتفی شدن گزینه‌های ایرانی برای این تیم، آنها از این پس به دنبال بررسی گزینه‌های خارجی خواهند بود و بدین ترتیب سرمربی جدید ذوب آهن از آنسوری مرزها می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان روز گذشته خبری مبنی بر مذاکره ذوبی‌ها با کرانچار برای هدایت این تیم منتشر شد که پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد.

نام کرانچار در هیات مدیره ذوب آهن به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شده است و ممکن است در آینده باب مذاکرات با وی آغاز شود ولی تا این لحظه هیچ صحبتی برای همکاری با وی انجام نشده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال زلاتکو کرانچار ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران