Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقام سخت ایران و حمله موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عراق به‌سرعت به تیتر یک رسانه‌های مطرح جهان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شبکه خبری سی.ان.ان، تیتر «ایران ده‌ها موشک به نیروهای آمریکایی در عراق شلیک کرد» را برگزید.

وب‌سایت روزنامه صهیونیستی هاآرتص تیتر زد: «ایران ده‌ها موشک بالستیک به پایگاه‌های آمریکا که سربازان آمریکایی در آن مستقر بودند شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شبکه خبری سی.ان.ان با تیتر «ایران ده‌ها موشک به نیروهای آمریکایی در عراق شلیک کرد»، به پوشش این خبر پرداخت.

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست در وب‌سایت خود نوشت: «حمله موشکی ایران علیه پایگاه‌های آمریکا در عراق، ترامپ: جای نگرانی نیست» را برای تیتر یک خود انتخاب کرد.

شبکه خبری الجزیره نیز این تیتر را برگزید: «ایران به نیروهای آمریکایی در عراق موشک شلیک کرد.»

روزنامه نیویورک‌تایمز تیتر زد: «ایران ده‌ها موشک به نیروهای آمریکایی در بغداد شلیک کرد.»

شبکه خبری فاکس نیوز نیز تیتر «ایران تلافی کرد» را به‌عنوان سرخط خبر اصلی خود انتخاب کرد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: الجزیره نیویورک تایمز هاآرتص جروزالم پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد

یک مقام انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفته حمله ایران به اسرائیل حیثیت این رژیم را از بین برد.

به گزارش مشرق،«ناصرالدین عامر»، معاون وزیر اطلاع‌رسانی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری راشاتودی به تفصیل درباره مسائل مهم منطقه از جمله عملیات «وعده صادق» توسط ایران علیه اسرائیل گفت‌وگو کرده است.

عامر در پاسخ به این سئوال که حمله ایران به اسرائیل را چطور ارزیابی می‌کند و آیا این حمله موثر بوده گفت: «بله، حتما. این حمله اثرات قابل توجهی روی روند حوادث داشت و حیثیت اسرائیل را از بین برد.»

وی اضافه کرد: «حمله ایران اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخ بود. علاوه بر این، دفاع از خود حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است. این اقدام حمایت عظیم تهران از مردم مظلوم فلسطین را نشان داد.»

این مقام انصارالله در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند اسرائیل به این حمله پاسخ خواهد داد یا خیر هم گفت: «اسرائیل امروز یک موجودیت سیاسی جنایتکار و ستیزه‌جو است که به روش‌های تروریستی توسل می‌جوید.»

ناصرالدین عامر تأکید کرد: «اسرائیل در حال حاضر ترسوتر از آن است که با اقدامی تمام‌عیار به جمهوری اسلامی پاسخ دهد. با این حال، احتیاط لازم است.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد