Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه فوق العاده می‌دهد. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

ه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه برای بررسی تحولات خلیج فارس در پی حملات موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق تشکیل جلسه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این و در پی عملیات تروریستی آمریکا در شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی از وزرای کابینه خود خواسته بود تا نسبت به تحولات منطقه هیچ گونه واکنشی از خود نشان ندهند. طی روزهای گذشته نیز کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بارها تشکیل جلسه داده و التهاب موجود در منطقه در پی عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد را بررسی کرده است.

فوری/ پوشش زنده/ «انتقام سخت» آغاز شد/ شلیک موشک‌های بالستیک سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد+اطلاعیه سپاه+فیلمنقوی‌حسینی:حمله موشکی سپاه، عملیات نظامی مترقی بود/سپرهای دفاعی مانع حمله به پایگاه آمریکا نشدیک منبع آگاه به تسنیم: دست‌کم 80 تروریست آمریکایی در عملیات انتقام سپاه کشته شدند

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز- چهارشنبه- از شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌ الاسد آمریکا واقع در استان الانبار و پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق خبر داد.

عین الاسد در 108 کیلومتری غرب «الرمادی» واقع شده است که از اواخر سال 2014 میلادی به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه زیر اختیار و کنترل نظامیان آمریکایی حاضر در ائتلاف بین‌ المللی ضد داعش قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی میان مقامات صهیونیست در جلسه کابینه این رژیم خبر داد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه توقف جنگ در غزه عنوان کرده، خواهان برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به بن گویر گفته است: نصیحت‌های شما را نمی‌خواهم. ما به زودی وارد رفح خواهیم شد.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه جنگ این رژیم از نتانیاهو خواسته است که با توافق مبادله اسرا موافقت کند.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیستی گالانت ضمن تشویق نتانیاهو به امضای توافق مبادله اسرا و آتش‌بسی که روی میز است، به نتانیاهو اعلام کرده این توافق، یک توافق خوب و فرصتی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست است.

کد خبر 6097699

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی