Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@05:34:42 GMT

امید؛ آشنایی با تیمی که قرار است رویا تعبیر کند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۷۵۸۰

امید؛ آشنایی با تیمی که قرار است رویا تعبیر کند

23 مرد حمید استیلی با انگیزه و قبراق خود را برای اولین نبرد در مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده کرده اند؛ آیا آنها طلسم شکن می شوند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت های فوتبال مقدماتی المپیک توکیو از امروز در کشور تایلند شروع می شود و 16 تیم حاضر در مسابقات برای صعود تاریخی کار خود را آغاز خواهند کرد. تیم امید ایران نیز که با فراز و نشیب های زیاد برای این مسابقات آماده شده، از ساعت 13:45 روز پنجشنبه به وقت ایران اولین مسابقه خود را در برابر ازبکستان انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


23 بازیکنی که از حدود 10 روز قبل در اردوی امیدها حضور یافتند حالا با انگیزه زیادی خود را برای مسابقه فردا آماده کرده اند. نفراتی که خیلی هایشان برای فوتبالدوستان چندان شناخته شده نیستند اما بی تردید حضور در این مسابقات می تواند معرفی خوبی برای شان باشدو حتی آینده فوتبالی شان را نیز تضمین کند.


این بازیکنان البته فشار سنگینی روی شانه های خود احساس می کنند؛ فشار نرفتن به المپیک طی 44 سال گذشته. 23 جنگجوی حمید استیلی خوب می دانند که اگر جواز حضور در المپیک را به دست آورند، طلسم شکن خواهند شد و بی تردید برای مردم ایران عزیزتر از قبل خواهند بود.


در آستانه اولین بازی ایران مقابل ازبکستان به معرفی و بررسی شرایط 23 بازیکنی که قرار است در این تورنمنت به میدان بروند، پرداخته ایم.


حبیب فرعباسی
باشگاه: نفت مسجدسلیمان
پست: دروازه بان
شماره پیراهن: 1
دروازه بان نفت مسجدسلیمان طی دو فصل گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته است. او تا قبل از اینکه سوشا مکانی پیراهن نفت را برتن کند، گلر اصلی تیم مهدی تارتار بود و چند کلین شیت هم در کارنامه اش ثبت کرد. با این شرایط خوب حالا فرعباسی امیدوار است به تیم ملی امید کمک کند.

 


حسین ساکی
باشگاه : صنعت نفت آبادان
پست: مدافع راست
شماره پیراهن: 2
حسین ساکی در سال های اخیر یکی از بازیکنان اصلی تیم صنعت نفت در جناح راست خط دفاعی بوده است. با این حال حضور او در ترکیب ثابت تیم امید در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید در این پست مجتبی نجاریان گزینه اصلی برای بازی باشد.

 


مهران درخشانی مهر
باشگاه : ذوب آهن
پست بازی: مدافع چپ
شماره پیراهن: 3
مهران درخشانی مهر هم از جمله بازیکنانی است که به همراه تیم ملی جوانان بازی در جام جهانی را تجربه کرده است. به نظر می رسد او برای بازی در این پست با متین کریم زاده دوئل داشته باشد. به واسطه سرعت متین کریم زاده به نظر می رسد شانس بازی او بیشتر باشد.

 


مجتبی نجاریان
باشگاه : فولاد خوزستان
پست: هافبک راست
شماره پیراهن: 4
با حضور جواد نکونام در تیم فولاد مجتبی نجاریان شانس بیشتری برای بازی پیدا کرده است. گفته می شود حمید استیلی قصد دارد از این بازیکن در پست مدافع راست استفاده کند و در سیستم 1-3-2-4 محمد محبی را در پست بال راست به میدان بفرستد.

 


شاهین طاهرخانی
باشگاه: استقلال
پست : مدافع میانی
شماره پیراهن: 5
شاهین طاهرخانی در گذشته به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می شد اما در لیست نهایی این تیم برای حضور در جام ملت ها و جام جهانی قرار نگرفت. پست بازی او در استقلال تغییر کرده است و به خاطر قد و قامت یکی دو فصلی است که مدافع میانی شده است.

 


سینا زامهران
باشگاه: فولاد خوزستان
پست: هافبک دفاعی
شماره پیراهن: 6
هافبک شهرخودروی مشهد یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در نیم فصل اول بوده است. او در فوتبال مشهد رشد کرد و روز گذشته نیز اولین خرید فولاد خوزستان در نیم فصل لقب گرفت تا با روحیه و انگیزه بیشتری کار خود را در تیم امید انجام بدهد.

 


امیر روستایی
باشگاه: پرسپولیس
مهاجم: امیر روستایی
شماره پیراهن: 7
به نظر می رسد با توجه به بازی امید با سیستم 1-3-2-4 الهیار صیادمنش گزینه اصلی بازی در پست نوک خط حمله باشد. او به واقع باید از روی نیمکت  مترصد حضور در میدان باشد. امیر روستایی در تیم ملی جوانان ذخیره رضا جعفری بود.

 


مهدی مهدیخانی
باشگاه: واراژدین کرواسی
پست: بال راست و چپ
شماره پیراهن: 8
مهدی مهدیخانی در جام جهانی جوانان در سال 2017 زننده گل پیروزی بخش تیم ملی در برابر کاستاریکا بود. با این حال او قرار است در تیم امید در پست هافبک دفاعی بازی کند. او در شهر خودرو در پست بال راست و چپ بازی می کرده است.

 


الهیار صیادمنش
باشگاه: استانبول اسپور
پست: مهاجم
شماره پیراهن: 9
مهاجمی که شاهد بازی های درخشانی از او درترکیب تیم ملی نوجوانان در جام جهانی نوجوانان در سال 2017 بودیم در این بازی ها یکی از بازیکنان مورد توجه خواهد بود. او قرار است تک مهاجم تیم امید در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو باشد.

 


رضا شکاری
باشگاه: تراکتور
پست: پلی میکر
شماره پیراهن: 10
رضا شکاری در ترکیب تیم امید در پست پلی میکر بازی خواهد کرد. رضا شکاری پیش از این در جام جهانی جوانان ارایه گر بازی های خوبی بود و دروازه تیم هایی چون زامبیا و پرتغال را باز کرد. او در بازی های تایلند هم یکی از مهره های قابل اتکا تیم امید خواهد بود.

 


مهدی قا ئدی
باشگاه: استقلال
پست: هافبک مهاجم
شماره پیراهن: 11
مهدی قا ئدی به همراه تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 حضور داشت اما زیاد به بازی گرفته نشد. شاید در ترکیب تیم امید هم شاهد حضور ثابت او نباشیم. البته به طور حتم یکی از بازیکنان ذخیره برای تغییر نتیجه بازی خواهد بود.

 


معراج اسماعیلی
باشگاه : ذوب آهن
پست: دروازه بان
شماره پیراهن: 12

این دروازه بان جوان در بازی های مقدماتی هم مرد شماره یک تیم امید بود. او اخیرا در تمرینات تیم امید آسیب دیده است. در صورتی که مصدومیت او برطرف نشود در بازی اول روی نیمکت خواهد نشست. معراج این فصل بارها و بارها در ترکیب تیم ذوب آهن در لیگ برتر به میدان رفت.

 



امیرحسین حسین زاده
باشگاه: سایپا
پست: هافبک
شماره پیراهن: 13
هافبک جوان سایپا یکی از بازیکنانی است که با نظر ابراهیم صادقی در ترکیب این تیم جا افتاده است. او از سال گذشته 15 بازی برای سایپا انجام داده و 4 بار هم برای تیمش گلزنی کرده تا توانایی های فنی اش را نشان بدهد. حسین زاده می تواند در نقش یک هافبک هجومی در تیم حمید استیلی موثر باشد.

 


رضا جبیره
باشگاه: صنعت نفت
پست: مهاجم
شماره پیراهن: 14
رضا جبیره در سال های اخیرارایه گر بازی های خوبی در لیگ برتر برای صنعت نفت بوده است اما بعید است در ترکیب ثبات تیم امید به میدان برود. البته این بازیکن قابلیت بازی در کناره ها را هم دارد. او برای حضور در زمین باید منتظر آماده باش از سوی حمید استیلی باشد.

 


رضا دهقانی
باشگاه: نساجی
پست: بال راست و چپ
شماره پیراهن: 15
بازیکن تیم نساجی بازیکن باتجربه ای بشمار می رود. او در بیشتر بازیهای نساجی در دور رفت در دو پست بال راست و چپ بازی کره است. شایداو در ترکیب ثابت تیم امید در پست غیر تخصصی به میدان برود و در کنار مهدیخانی در پست هافبک دفاعی بازی کند.

 


محمد محبی
باشگاه: سپاهان
پست: بال راست
شماره پیراهن: 16
محمد محبی در سیستم 1-3-2-4 تیم امید در پست بال راست بازی خواهد کرد. تیم امید برای صعود به المپیک حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. محمد محبی هم جز بازیکنان باتجربه تیم امید از حیث بازی بشمار می رود. به خصوص که در تیم ملی هم بازی کرده است.

 


جعفر سلمانی
باشگاه: صنعت نفت آبادان
پست:هافبک هجومی
شماره پیراهن: 17
هافبک هجومی صنعت نفت آبادان فوتبالش را از پایه های این تیم شروع کرد و حالا به یکی از نفرات کلیدی تیم بزرگسالان این باشگاه تبدیل شده است. سلمانی از دو فصل قبل در نفت آبادان بازی کرده و در 31 مسابقه ای که برای تیمش به میدان رفته 3 گل هم زده است.

 


علی شجاعی
باشگاه: نساجی مازندران
پست: هافبک و بال چپ
شماره پیراهن: 18
علی شجاعی به همراه تیم ملی جوانان صعود به جام جهانی را تجربه کرده است. او در تیم ملی جوانان در پست مدافع چپ به میدان می رفت اما به نظر می رسد درتیم امید در پست بال چپ بازی کند.

 


متین کریم زاده
باشگاه :پارس جنوبی جم
پست: مدافع چپ
شماره پیراهن: 19
متین کریم زاده قرار است در ترکیب امید در پست مدافع چپ بازی کند و به نظر می رسد یکی از بازیکنان اصلی تیم امید باشد. او در حالی در لیست نهایی تیم امید جای گرفت که حمید استیلی به روی نام هایی چون ابوالفضل رزاقپور و محمد مسلمی پور قلم قرمز کشید.

 


محمد خدابنده لو
باشگاه: پیکان تهران
پست: هافبک
شماره پیراهن: 20
هافبک پیکان تهران که فوتبالش را از پایه های این تیم شروع کرد، حالا یکی از بازیکنان موثر تیم بزرگسالان باشگاه محسوب می شود. او امسال هم برای تیم تحت هدایت فرکی عملکرد خوبی داشته و امید دارد در تیم المپیک هم موفق ظاهر شود.

 


امید نورافکن
باشگاه : سپاهان
پست: مدافع میانی
شماره پیراهن: 21
کاپیتان تیم امید در سپاهان در پست هافبک دفاعی بازی می کند اما قرار است در تیم امید در پست مدافع میانی و در کنار عارف آغاسی بازی کند. او در تیم ملی جوانان هم کاپیتان بود و صعود به جام جهانی جوانان در کارنامه او دیده می شود.

 


مهدی نوراللهی
باشگاه: سایپای تهران
پست: دروازه بان
شماره پیراهن: 22
دروازه بان سابق استقلال که برای رشد در فوتبالش امسال راهی سایپا شده هنوز فرصت حضور در لیگ برتر را به دست نیاورده اما یکی از بازیکنان مورد اعتماد حمید استیلی است. نوراللهی در تیم امید هم احتمالا گلر ذخیره است اما در صورت نیاز می شود روی او حساب کرد.

 


عارف آغاسی
باشگاه : فولاد خوزستان
پست : مدافع میانی
شماره پیراهن: 23
عارف آغاسی همانطور که در تیم ملی جوانان فیکس بود در تیم امید هم فیکس است. او به واسطه تجربه بازی در تیم ملی جوانان می تواند نقطه قوت تیم امید در بازی های تایلند باشد. او در همه این سال ها در پست مدافع میانی بازی کرده است.

 

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!

به گزارش "ورزش سه"، امشب 22 بازیکن در آلیانز بازی را برای بایرن و رئال شروع خواهند کرد ولی شاید هیچکدام مثل جود بلینگام باانگیزه و حریص پیروزی نباشند.

ستاره انگلیسی رئال هرگز نتوانسته بایرن را شکست دهد و در هفت مسابقه از 8 تقابل مستقیم تسلیم شده است: او فقط توانسته یک تساوی (2-2) برابر تیم مونیخی به دست آورد و هرگز برابر باواریایی‌ها گلی به ثمر نرسانده است.

جود با چشمانی خونین به بازی امشب رسیده است. بله، بلینگام اینگونه پای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت. 

یک سال پیش، بایرن پس از دیداری که بازیکن انگلیسی به دلیل مصدومیت زانو نتوانست در آن بازی کند، رویای قهرمانی در آلمان را هم از او گرفت. مصدومیتی که باعث شد دو بازی آخر بوندسلیگا (آگسبورگ و ماینتس) را از دست بدهد. غیبتی که خود و تیمش تاوان سختی برایش دادند. دورتموند برابر ماینتس متوقف شد و بایرن با پیروزی برابر کلن در عین شگفتی به قهرمانی رسید.

حالا پس از 340 روز، اعجوبه انگلیسی بار دیگر با غول باواریایی روبه‌رو می‌شود. اما این جود با یک سال پیش متفاوت است.

او حالا بازیکن رئال، پادشاه فوتبال اروپاست و احساس می‌کند رهبر و امید اصلی گروهی از بازیکنان است که مدت‌هاست با تاریخ این رقابت‌ها عجین شده‌اند.

جود که با سیتی نیز حسابی تسویه نشده داشت (سه شکست متوالی) همانطور که در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی تلافی کرد، می‌خواهد از شر طلسم بایرن نیز خلاص شود. جالب اینجاست که بایرن مدت‌هاست که دیگر خاری در چشم رئال مادرید نیست و رئال در سه دوره متوالی توانسته این تیم را از لیگ قهرمانان کنار بزند اما برای بلینگام، بایرن هنوز یک کابوس است.

حتی یک خاطره خوب که بلینگام مقابل بایرن داشته باشد وجود ندارد: تا اینجای کار، تیم باواریایی بزرگترین دشمن اوست. جود با دورتموند پس از هشت بازی نتوانست بایرن را شکست دهد: پنج شکست در مسابقات بوندسلیگا و دو شکست دیگر در بازی‌های سوپرجام آلمان. تساوی 2-2 فصل 23-2022 تنها نتیجه ارزشمند جود برابر بایرن است.

بلینگام در هر چهار دیدار خود در آلیانز شکست خورد. دو بار اول او هنوز در بوروسیا دورتموند بازیکن تعویضی بود. در فینال سوپرجام در سپتامبر 2020 با نتیجه 2-1 و سپس شکست 4-2 در اولین دیدارشان در لیگ در سال 2021. 

او در دو بازی آخر لیگ برابر بایرن شروع کننده بود: شکست 3-1 در سال 2022 و 4-2 در سال 2023. علاوه بر این، در 511 دقیقه‌ای که جود در بازی‌های رسمی مقابل بایرن بازی کرد، گل نزد و دو کارت زرد گرفت، با 25 گل خورده (متوسط ​​3.1 در هر بازی) و 14 گل زده برای زردها.

بلینگام امسال با رئال از لایپزیش و سیتی انتقامش را گرفته (او در سه بازی از پنج بازی برابر لایپزیش نیز شکست خورده بود تا اینکه امسال آنها را شکست داد.)

دو انتقام به خوبی نهایی شد و مانده سومی، غولی به نام بایرن اما جود با خون در چشمانش به آلیانز رسیده است.

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم