Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ ندارد، اما پاسخ کوبنده‌ای به متجاوز می‌دهد؛ آنها باید از اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه پایگاه‌های آمریکایی درس بگ

به گزارش مشرق، علاء‌الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: این کوچک‌ترین پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات آمریکایی‌‌‌ها در منطقه است، نیروهای آمریکایی باید بدانند که دیگر هیچ نقطه‌ای از منطقه برای آنها امن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اقدام تلافی‌جویانه سپاه در هدف‌گیری پایگاه‌های آمریکایی‌ها را در جهت پاسخ به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی ارزیابی کرد و گفت: آمریکایی‌ها و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای‌اش باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ ندارد، اما پاسخ کوبنده‌ای به متجاوز می‌دهد؛ آنها باید از اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه پایگاه‌های آمریکایی درس بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: آمریکا باید هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کند، توصیه ما به آنها این است که هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کرده و از اقدامات شتاب‌زده پرهیز کنند، زیرا هر اقدام جدیدی از سوی آنها با عکس‌العمل قاطع ایران روبه‌رو خواهد شد، آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

بروجردی اضافه کرد: پیش از حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق، برخی کشورها تصور می‌کردند که سپاه فقط رجزخوانی می‌کند، اما امروز به وضوح برای همه کشورهایی که قصد تعدی به خاک جمهوری اسلامی ایران را دارند، ثابت شد که سپاه و نیروهای نظامی کشور با هیچ‌ احدی شوخی ندارند و پاسخ قاطعی به تجاوزها خواهند داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال جنگ نبوده است، گفت: این حمله موشکی سپاه در جهت پاسخ به جنایات آمریکایی‌ها و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بوده و ما قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم، سپاه فقط پاسخ اقدام وقیح آمریکایی‌ها را داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: آمریکایی‌‌ها تجاوزات‌شان در عراق را از منطقه عین‌الاسد آغاز و از همین پایگاه نیز شهید قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، سپاه پاسداران نیز در اقدامی در خور تقدیر، پاسخ آنها را در همین پایگاه نظامی داد که از همه آنها تشکر می‌کنیم.

بروجردی، حمله موشکی سپاه به مقر نظامیان آمریکایی در عراق را در چارچوب موازین و قوانین بین‌المللی دانست و اظهار داشت: به آمریکایی‌‌ها توصیه می‌کنیم که بار دیگر توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران را آزمایش نکنند.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌‌ها هیچ جایگاهی در منطقه ندارند و باید خودشان منطقه را ترک کنند، زیرا امروز، بیش از گذشته به عنوان کشوری غاصب و متجاوز میان مردم منطقه شناخته شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این حمله موشکی نشان داد که خروج آمریکایی‌ها از منطقه سرعت بیشتری گرفته قبل از هر خطای دیگری، باید منطقه را ترک کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی آمریکا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی علاءالدین بروجردی حمله موشکی ایران انتقام سخت سردار حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است