Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به تخریب پل «اناری»، پل «بهداری» و پل «کمالوند» در شهر خرم آباد، اظهار داشت: این سه پل، پل‌های مهم و اصلی در شهر خرم آباد بودند.

وی با بیان اینکه تخریب این سه پل مهم، موجب از بین رفتن نظم ترافیکی در سطح شهر خرم آباد شده است، عنوان کرد: همچنین تخریب این پل‌ها موجب شده که ترافیک در سایر معابر شهر خرم آباد افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان، تصریح کرد: همچنین سه پل موقت که بر روی رودخانه خرم آباد ایجاد شده بود، تخریب شده و این امر نیز باعث شده که ترافیک در مرکز استان بالا برود.

سرهنگ چغلوند، افزود: انتظار ما این بوده که در ساخت این پل‌ها تسریع صورت گیرد تا مدیریت ترافیک به شکل علمی صورت گیرد چرا که محور و پلی هم وجود ندارد که بخواهیم جایگزین این پل‌ها کنیم و طرح ترافیکی خود را اجرا کنیم و مردم راحت تر تردد کنند.

کد خبر 4820209

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی لرستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر شهادت ایلام خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین شیراز بارش برف شهرکرد گرگان مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور