Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ سوگواره استانی مور (مویه) به‌مناسبت شهادت شهدای مقاومت به‌ویژه سپهبد سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز، هجدهم دی در دلفان برگزار می‎شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، یوسف نوری‌زاد، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دلفان امروز چهارشنبه، هجدهم دی در جمع خبرنگاران از برگزاری سوگواره استانی مور و مویه در این شهرستان خبرداد وگفت: این سوگواره استانی مور (مویه) به‌مناسبت شهادت شهدای مقاومت به‌ویژه سپهبد سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور هنرمندان استان برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که این سوگواره امروز چهارشنبه، هجدم دی در دلفان برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری این سوگواره مور و مویه را عرض ارادت به پیشگاه شهدای عزیز محور مقاومت ذکر کرد و افزود: با توجه به این‌که این سردار بزرگ وجودش مایه خیر و برکت برای جهان اسلام به‌ویژه مظلومین عالم بوده و شهادتش باعث استحکام پایه‌های مقاومت در جهان شد وخونش موجب وحدت و نفس تازه‌ای برای ایران اسلامی شد، لذا ما برخود لازم دانستیم که با برگزاری چنین مراسماتی مشت محکمی به دشمنان نظام بزنیم.

نوری‎زاده در ادامه به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در آزمون سراسری قرآن از شهرستان دلفان در مجموع ۲۲۵ نفر شرکت نموده که از این تعداد ۱۸۱نفر در آزمون کتبی در رشته‌های مختلف حفظ قرآن‌کریم شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حفظ ۳ جز ۲۴ نفر، در حفظ ۵ جز۲۵ نفر، در حفظ۱۰جز ۲۲ نفر، در حفظ ۱۵جز ۱۶ نفر، در حفظ ۲۰ جز ۱۶ نفر، در حفظ کل ۳ نفر شرکت می‎کنند و تعداد ۴۳ نفر نیز در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور