Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم شهید پرور بیرجند برای حضور پرشور در مراسم اجتماع و راهپیمایی عظیم مردم و هیئات مذهبی در حمایت اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در انتقام از خون شهید حاج قاسم سلیمانی که ۱۹ دی ماه برگزار می شود، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، فراخوان و دعوت عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم شهید پرور بیرجند برای حضور پرشور در مراسم اجتماع و راهپیمایی»

 

 

«بـســم ربّ الشهداء و الصدیقین»

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ»

 

مراسم راهپیمایی بزرگ مردمی به همراه حرکت هیئات مذهبی در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و سومین روز پس از تشییع و تدفین پیکر پاک شهدا به یاد سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندۀ محبوب دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد فی سبیل الله سردار ابومهدی المهندس و یاران وفادارش و به منظور تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه و خاموش سرباز ولایت و مالک اشتر ایران با حضور مردم قدرشناس، فهیم و شهیدپرور شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حمد و سپاس خداوند قادر متعال، به پاس نعمت بی بدیل ولایت فقیه و ملت آگاه، همیشه در صحنه، بصیر، ولایتمدار، قدرشناس و فهیم ضمن تشکر از این همه شور و شعور معنوی امت بزرگ اسلامی و خلق حماسه های بی نظیر میثاق و مشایعت جانانه و تحسین برانگیز در مراسم های بزرگداشت فرماندۀ محبوب دل ها  و سردار مقاومت؛ و تشکر از اقدام باصلابت و به موقع در آغاز انتقام سخت؛ از مردم شهید پرور و قدرشناس شهرستان بیرجند دعوت می کند در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردمی که فردا پنج شنبه 19 دی ماه ساعت 8 صبح با حضور پرشور همه اقشار مردم وحرکت هیئات مذهبی انجام خواهد شد حضور به هم رسانده و ضمن تجلیل و تقدیر از مبارزات جانانه و مجاهدت های خاموش مالک اشتر انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدرجبهۀ مقاومت، نابودی و مرگ امریکا و اسرائیل را فریاد زنند.

 

زمان:فردا پنج شنبه 19 دی ماه ساعت8 صبح

مکان: اجتماع در مزار شهدای گمنام(خیابان پاسداران بالاتر از میدان جانبازان) و راهپیمایی به سمت میدان عروج(حسینیه جماران)

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کرمان سردار شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف