Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شهروندان آبادانی در این خصوص به ایرنا گفت: خدا را شاکریم که آمریکای جنایتکار جواب خود را درترور سردار شهید سلیمانی گرفت.

رضا اخوان اظهار داشت: با این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابهت آمریکا در جهان شکسته شد و ایران قدرت نظامی خود را به رخ استکبار جهانی کشید.

دیگر شهروند آبادانی نیز گفت: آمریکاییها که چند روز اخیر را با استرس واکنش ایران گذرانده اند امروز سیلی محکمی خوردند تا احساس کنند نمی‌توان با ملت ایران رفتار خصمانه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی موسوی پاسخ کوبنده سپاه را نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: متحدان آمریکا بدانند ایران زادگاه سردار سلیمانی‌ها است، امروز انتقام خوبی گرفتیم و امیدواریم خیلی زود هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه به کلی نابود شود.

وی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که گستاخی آمریکا بدون پاسخ نماند، این تازه ابتدای اقدام علیه آمریکا است و روزی خواهد رسید شیطان بزرگ منطقه را ترک کند.

یک شهروند خرمشهری نیز گفت:آمریکا باید منتظر اقدامات بعدی ایران باشد، ملت ایران غم این چند روز را پشت سر می گذارد ولی  فراموش نمی کند ، آمریکا بداند زمان بزن و در رو به پایان رسیده و باید منتطر اقدامات سخت‌تر ایرانی‌ها باشد.

مریم قنواتی اظهار داشت: حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران باعث غرور هر ایرانی است و آمریکا بداند از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.

بیشتر کاربران فضای مجازی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز پاسخ سپاه بامداد چهارشنبه سپاه در شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق را یک اقدام در راستای منافع ملی و پاسخی مناسب برای اقدام ترور یستی امریکاییها در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت دانستند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الاسد مهیب گزارش شده است.

برچسب‌ها موشک بالستیک خوزستان قاسم سلیمانی آبادان پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موشک بالستیک خوزستان قاسم سلیمانی آبادان موشک بالستیک خوزستان قاسم سلیمانی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند