Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای این نشست حمید استیلی سرمربی تیم المپیک ایران اظهار داشت: خوشحالیم که امکان حضور در چنین تورنمنتی را داریم و با آمادگی کامل همچنین آماده‌سازی مناسب به اینجا آمده‌ایم. ما بهترین و آماده‌ترین نفرات این رده سنی را انتخاب کرده‌ایم و با تمرکز و آمادگی کامل برای انجام اولین مسابقه آماده می‌شویم.

استیلی در پاسخ به سوالی پیرامون انتظار طولانی ایران برای صعود به المپیک گفت: فوتبال ایران همواره یکی از قدرت‌های برتر آسیا بوده و در رده بزرگسالان جایگاه نخست رده‌بندی قاره را در اختیار داشته اما یکی از مشکلات اصلی در این رده سنی تقویم AFC است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های انتخابی در فیفا دی برگزار نمی‌شود و تیم‌های المپیک ما همیشه برای استفاده از بازیکنان باشگاه‌ها در تمرینات و اردوها دچار مشکل بوده‌اند. در دوره فعلی البته تلاش کرده‌ایم از ۲ سال گذشته آماده‌سازی را آغاز کنیم و برنامه‌های خوبی در این مسیر داشتیم. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و اینجا هستیم تا اتفاق دیگری را رقم بزنیم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به سوال دیگری پیرامون اولین بازی تورنمنت مقابل ازبکستان گفت: تمامی حریفان خودمان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با شناخت مناسب به اینجا آمده‌ایم. ما در یک گروه سخت قرار داریم که به نظر من هر چهار تیم برای صعود شانس خواهند داشت و رقابت نزدیکی وجود دارد. بازی اول در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است خصوصا وقتی برابر تیم خوبی مثل ازبکستان قرار می‌گیرید. پیش از این ۲ بار مقابل آنها بازی کرده‌ایم و می‌دانیم تیم خوبی هستند با این وجود فراموش نکنید که ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها ازبکستان تیم فوتبال امید حمید استیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان تیم فوتبال امید حمید استیلی ازبکستان تیم فوتبال امید حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)



منبع:پیج zaneideal

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت کتلت مرغ و تخم مرغ به سبک آشپز ژاپنی (فیلم) آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم