Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی القاصی دادستان تهران در محل سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی در جمع خبرنگاران با اشاره به سقوط این هواپیما اظهار کرد: از زمانی که این حادثه رخ داد، به همراه پزشکی قانونی، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در محل حادثه حضور یافتیم.

القاصی با تاکید بر این‌که همه سرنشینان هواپیما جان باخته‌اند، ادامه داد:‌ در حال حاضر اقدامات لازم برای جمع‌آوری پیکرها صورت گرفته است و همه‌ پیکرهایی که تاکنون جمع آوری شده‌اند، در حال انتقال به پزشکی قانونی هستند تا بعد از احراز هویت به خانواده‌ها تحویل داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران در مورد مسافرین هواپیما توضیح داد:‌ این هواپیما به طور کلی ۱۷۶ مسافر داشته است که شامل ۹ خدمه، ۷۰ مرد، ۸۱ زن ، ۱۵ بچه و یک نوزاد می‌شود که فعلا هویت هیچ‌کدام از این افراد مشخص نیست.

وی در مورد جعبه سیاه هواپیما نیز توضیح داد: یکی از جعبه‌های سیاه ساعتی پیش و دیگری در چند دقیقه گذشته پیدا شد و باید مورد بررسی قرار بگیرد تا علت حادثه مشخص شود.

علی القاصی در پایان تاکید کرد:‌ اقدامات در جهت حفظ صحنه در حال انجام است.

کد خبر 476694 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران اوکراین هواپیما حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران اوکراین هواپیما حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر