Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت شهرستان مانه و سملقان ضمن ابراز خرسندی از حملات هوایی سپاه پاسداران به مراکز مهم دفاعی آمریکا گفت: امروز با پرتاب موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بر مراکز اصلی و نظامی دشمنان قرآن، منافقین و فاسدین جهان به درک واصل شدند. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

محمد آخوند خادمی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ اظهار داشت: پاسخ سخت و انتقام سخت سپاه خداوند از تروریست‌های آمریکایی، باعث خوشحالی و خرسندی تمامی مسلمین جهان شد و ما از صمیم قلب از رهبر عزیزمان و سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوسترهایی به مناسبت «انتقام سخت» ایران از ارتش جنایتکار آمریکا+عکس‌آیت‌الله اعرافی: از سپاه مقتدر برای حمله قهرمانانه موشکی ‌به مواضع ‌نیروهای آمریکایی سپاسگزارمفراخوان همایش ملی تئاتر خیابانی«سردار آسمانی» منتشر شد

آخوند خادمی تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، ملت ایران بر ترامپ جاهل سیلی سختی زدند. ترامپ فهمید که ملت ایران چقدر حاج قاسم سلیمانی را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند و حضور میلیونی و غیر قابل توصیف مسلمین در ایران و عراق و دیگر کشورها، به تروریست‌های آمریکایی ثابت کرد که همه مسلمین جهان بسیج شده و در مقابل آمریکا خواهند ایستاد.

 امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی نور چشم برادران اهل سنت بود و هست و ما همیشه بسیجی بوده و بسیجی خواهیم ماند و راه حاج قاسم سلیمانی را با صلابت بیشتر ادامه خواهیم داد و مدافع مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل خواهیم بود و هرگز به دشمنان اجازه ورود به کشور نخواهیم داد.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با برتری مقابل تایلند میزبان به عنوان قهرمانی دست یابند.

باشگاه استقلال خوزستان نیز موفقیت بزرگ تیم ملی فوتسال ایران را به این شکل تبریک گفت:

کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط تیم ملی فوتسال کشورمان و راهیابی به مسابقات جهانی را به کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل تیم شایسته و قهرمان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشور عزیزمان تبریک عرض می‌نماییم.

این امر و دست‌آورد مهم توسط  شیرمردان،سختکوشان و فرزندان پرتلاش کشور عزیزمان ایران جز غیرت و تعصب ایرانی محقق نمی‌شد.

موفقیت‌های پرتکرار کشور عزیزمان،ایران سربلند و سرافراز در رقابت‌ها و آوردگاه‌های بین‌المللی را از خداوند منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان