Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا مشهد درباره درگیری با حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من قبل از بازی با گیتی پسند به مسئولان این باشگاه تذکرات لازم را بابت به وجود آمدن برخی از حواشی داده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به بازیکنان تیم خودمان هم گفتم که به هیچ وجه وارد حاشیه نشوند، زیرا این دیدار هم به مانند سایر بازی‌ها فقط ۳ امتیاز دارد.

بیشتر بخوانید: بی غم: مجموعه فرش آرا می‌خواست بازی رفت را تلافی کند/ انتظار داشتم به عنوان یک مشهدی تماشاگران من را تشویق کنند

مرتضایی افزود: به اعتقاد من بازی خیلی خوبی از سوی هر ۲ تیم انجام شد. بازیکنان ما سعی کردند از حواشی دوری کنند و بیشتر ذهن خود را معطوف به بازی کردند، اما متاسفانه در ۳۰ ثانیه پایانی بازی بازیکن تیم گیتی پسند حرکتی را انجام داد که باعث شد فضای بازی تغییر پیدا کند. وگرنه در طول بازی برخورد‌های زیادی بین بازیکنان انجام می‌شد که هیچ مشکلی را به وجود نیاورد. همان طور که گفتم فقط در ثانیه‌های پایانی، بازیکن گیتی پسند (محمد رضا سنگ سفیدی) از عمد روی بازیکن ما خطا مرتکب شد و باعث تحریک تماشاگران شد. به اعتقاد من این اتفاقاتی که دیشب رخ داد اصلاً جالب نبود و امیدوارم دیگر در فوتسال ما به وجود نیاید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال فرش آرا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟