Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-02@02:53:57 GMT

امکان افزوده شدن موزیک ویدیو به فیس‌ بوک واچ

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۹۰۱۱

امکان افزوده شدن موزیک ویدیو به فیس‌ بوک واچ

ایتنا- فیس‌بوک در نظر دارد که با انجام مذاکره با شرکت‌های پخش موسیقی بتواند مجوز پخش موزیک ویدیو کامل در این شبکه اجتماعی را از آن‌ها دریافت کند. فیس‌بوک در نظر دارد که با انجام مذاکره با شرکت‌های پخش موسیقی بتواند مجوز پخش موزیک ویدیو کامل در این شبکه اجتماعی را از آنها دریافت کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی فیس‌بوک با شرکت‌های جهانی پخش موسیقی مانند Universal Music Group، Sony Music و Warner Music Group برای دریافت مجوز پخش موزیک ویدیو مذاکره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کمپانی فیس‌بوک پیش‌ از این نیز برای دریافت مجوز پخش موزیک ویدیو برای کاربران این شبکه اجتماعی تلاش کرده بود، اما نتوانسته بود این حق را به‌صورت رسمی دریافت کند.
با این‌ حال اگر این کمپانی این مجوز را به دست بیاورد، می‌تواند موزیک ویدیوها را برای نمایش کامل در فیس‌بوک قرار بدهد.
    این قابلیت درنهایت موجب می‌شود که کاربران بیشتری به این شبکه اجتماعی بپیوندند و قابلیت Watch این نرم‌افزار به‌عنوان جایگزینی برای یوتیوب مطرح خواهد شد.
 
بلومبرگ معتقد است که کمپانی‌های ضبط موزیک ویدیو سعی دارند تا فیس‌بوک را متقاعد به ساخت جایگزینی برای یوتیوب کنند، چرا که با این کار می‌توانند حقوق معنوی خودشان را بهتر از قبل حفظ کنند.
علاوه بر این، فیس‌بوک نیز ادعا کرده است که بخش Watch این نرم‌افزار می‌تواند 720 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته باشد، اما در عمل امیدوار است که بتواند در حدود دو میلیارد کاربر فعال ماهانه را به استفاده از این سرویس سوق بدهد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا