Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@15:05:33 GMT

تبدیل منزل سپهبد سلیمانی به موزه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۹۱۱۷

تبدیل منزل سپهبد سلیمانی به موزه

رویداد۲۴ محمدرضا بهرامی با بیان اینکه تشریح و به تصویر کشیدن همه اقدامات سپهبد سلیمانی و نیز نتایج، آثار و مستندات آن‌ها به خصوص در عملیات‌های دفاع مقدس و همچنین حضور در سوریه، لبنان و عراق باید در این موزه جمع‌آوری شود، گفت: مقابله با اشرار و استکبار، کلیه فتوحات و همه مدال‌ها و افتخارات وی می‌تواند در این موزه به معرض نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: با این اقدام می‌توان چهره ماندگار سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی را به عموم شیعیان جهان شناساند.   رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان به خدمات بی‌نظیر و بیادماندنی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره و اظهار کرد: ملت شریف ایران پیوند ناگسستنی با رشادت‌ها، دلاوری‌ها و جانفشانی‌های حاج قاسم دارند که با برپایی موزه می‌توان این پیوند را همیشگی و تازه نگه داشت.   بیشتر بخوانید: تصاویر ماندگار از فرود هواپیمای حامل پیکر شهید سلیمانی+فیلم بهرامی تصریح کرد: حافظه تاریخی جهان هیچ‌گاه شهید سلیمانی را فراموش نخواهد کرد، اما برای آیندگان باید مجموعه‌ای از اسناد تاریخی خدماتی که حاج قاسم برای دنیای بشریت انجام داد در دسترس باشد.   وی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکیر این شهید سرافراز بیان کرد: این وداع با شکوه نشان از ارادت، دیدگاه مثبت و عشق وصف ناپذیر مردم به حاج قاسم داشت که تصاویر آن باید در موزه ثبت شود تا نسل‌های بعد قضاوت بهتر و منصفانه‌ای در مورد نقش ایشان در این برهه از تاریخ جهان داشته باشند. منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q8e خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز