Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفری بیان کرد: این جشنواره قرار است در جهت کشف و زمینه سازی رشد استعدادهای کودکان استان و همچنین افزایش آگاهی کودکان پیش‌دبستانی و مهدهای کودک به فرهنگ ملی و اسلامی گام بردارد.

«محمد مظفری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با شاره به  برگزاری جشنواره بوشهر شهر دوستدار کودک اظهار داشت: مرحله اول طرح با آموزش مربیان برگزیده مهدها و پیش‌دبستانی‌های استان با همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه دومین مرحله این طرح در قالب جشنواره بوشهر استان دوستدار کودک اجرا می‌شود تصریح کرد: این جشنواره قرار است در جهت کشف و زمینه سازی رشد استعدادهای کودکان استان و همچنین افزایش آگاهی کودکان پیش‌دبستانی و مهدهای کودک به فرهنگ ملی و اسلامی گام بردارد.

 

مظفری با اشاره به اینکه در این راه با هدایت مربیان آموزش‌دیده و دستگاه‌های مربوطه باید این جشنواره مدیریت شود افزود: جشنواره در سه بخش سرود و نقاشی برای کودکان و قصه‌گویی ویژه مربیان مهد کودک و پیش‌دبستانی برگزار می‌شود

 

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: اختتامیه جشنواره بوشهر، استان دوستدار کودک، در قالب برگزاری نمایشگاه نقاشی نوآموزان سراسر استان و اجرای گروه‌های سرود منتخب در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: این جشنواره در بهمن‌ماه قرار است با مدیریت فرمانداری‌ها و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی و آموزش پرورش و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه کودک در شهرستان‌های ده‌گانه استان برگزار شود.

 

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر آثار نو آموزان مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها همچنین دانش آموزان کانون‌های پرورش فکری با موضوعات ورزش و تحرک، نشاط اجتماعی، حقوق شهروندی و هویت اسلامی باید تولید و اجرا شود خاطرنشان کرد: قرار است آثار نقاشی نو آموزان به صورت نمایشگاهی بزرگ در هر شهرستان در معرض دید عموم قرار بگیرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی کرمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند