Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی این است که آمریکا به طور کامل از منطقه محو شود و این ان‌شالله مقدمه اقدامات بعدی است. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره عملیات موشکی شب گذشته ایران علیه پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، اظهار داشت: ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار یک حرکت ناجوانمردانه بود که ایران برای اینکه تأکید کند که درباره انتقام سخت فقط شعار نداده و به آن عمل خواهد کرد، شب گذشته عملیاتی موشکی را علیه پایگاه آمریکا در عراق صورت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما شب گذشته یک حرکت ایزایی انجام داده و با موشک‌های میانبرد خود پایگاه عین الاسد را مورد هدف قرار داریم که البته قبلا نیز اخطار داده بودیم که نیروهای آمریکایی باید از منطقه خارج شوند.

سیلی کوچک سپاه به آمریکا| آخوند خادمی: از صمیم قلب از رهبر عزیزمان و سپاه ‌‌تشکر می‌کنیمسیلی کوچک سپاه به آمریکا| ماموستا ‌راستی: ‌حمله موشکی سپاه ‌"به‌جا و قابل تحسین" است‌‌سیلی کوچک سپاه به آمریکا| آیت‌الله اعرافی: از سپاه مقتدر برای حمله به مواضع ‌نیروهای آمریکایی سپاسگزارم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران تأکید کرده بود که اگر نیروهای آمریکایی به دنبال این هستند که کشته نشوند باید این منطقه را ترک کنند، از مجموع 4 هزار نیروی آمریکایی 1500 نیرو باقی مانده بود اما آمار خسارات وارده از سوی آنها تاکنون اعلام نشده ‌زیرا رسانه‌های جهان عمدتاً تروریستی و وابسته به خود آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ساعت پیش در جمع مردم قم درباره این عملیات موشکی جالب توجه بود. ایشان فرمودند که این فقط یک سیلی بود. باید گفت این مقدمه کار است، حداقل خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی این است که آمریکا به طور کامل از منطقه محو شود و این ان‌شالله مقدمه اقدامات بعدی است.

انتهای پیام/ 162/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم