Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادری بیان کرد: در معادلات منطقه‌ای آمریکا قرار بود خاورمیانه را تغییر دهد اما با تلاش سردار سلیمانی و محور مقاومت نقشه‌های آنها ناکام ماند

«عبدالله نادری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، ضمن تسلیت عروج عاشقانه سردار دل‌ها و امید مستضعفین جهان سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود وبا شهادت خود یک حرکتی در جهان ایجاد کرد که تأثیر گذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار دشتی افزود: در معادلات منطقه‌ای آمریکا قرار بود خاورمیانه را تغییر دهد اما با تلاش سردار سلیمانی و محور مقاومت نقشه‌های آنها ناکام ماند

 

نادری با بیان اینکه سردار سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسرائیل بود، ادامه داد: سردار سلیمانی همه قلب‌ها را تسخیر کرده و این موضوع کام آمریکای‌ها را تلخ خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: قطعاً ایران و همه آزادی خواهان جهان و محور مقاومت ضربه سختی به آمریکا خواهد زد و سردار سلیمانی و سپاه قدس توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه را خنثی کردند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند

آیت‌الله محسن اراکی دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید طالع یوسف‌اُف از شهیدان جبهه مقاومت اسلامی در مسجد مدرسه علمیه معصومیه قم عنوان کرد: این شهید والامقام پرچم برافراشته و از نماد‌های جبهه مقاومت است، جهان باید بداند که امروز، روزگار مقاومت است، و دوران عربده کِشی‌ها و ستم‌گری‌ها و جنایت‌های بی‌پاسخ استکبار جهانی به سر رسیده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ما به استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار و قدرت‌های اروپایی و جنایتکاران صهیونیست غاصب فلسطین اعلام می‌کنیم، آن دوران که شما می‌کُشتید و با لگد پایمال می‌کردید و با چکمه‌های خونین‌تان سینه مستضعفان را لِه می‌کردید، گذشت.

آیت الله اراکی در ادامه افزود: نهضت مقاومت نه تنها غرب آسیا، بلکه کشور‌های اروپایی و آمریکایی را در نوردیده است؛ حتی احمق‌های آمریکایی نیز می‌گویند، این خیزش دانشجویی آمریکایی با تحریک ایران است.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز روز بیداری ملت‌ها است، نقطه آغازین نهضت مقاومت و خیزش بزرگ الهی پیروزی انقلاب اسلامی بود، ولی در این نقطه نماند، و از مرز‌های ایران عبور کرد.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها نمی‌دانند این خیزش انسانیت و فطرت‌های پاک بشری است که تاکنون با تحمیق و تجهیز رسانه‌ای و توطئه‌های گوناگون در جهل و غفلت به سر می‌بردند و برای آنان حقایق وارونه جلوه داده شده بود.

آیت‌الله اراکی بیان کرد: پرده‌ها به نوعی کنار رفته‌اند، وجدان‌ها بیدار شده‌اند، بشریت خیزش نو یافته و دوران جهل و غفلت ملت‌ها سپری شده، امروز دوران بیداری ملت‌ها است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین تصریح کرد: ما به این حکومت‌های اطراف خودمان اعلام می‌کنیم، با ملت‌هایتان آشتی کنید، و با وجدان بشری همراه شوید، کسی با شما جنگ ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان: حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: مقاومت اسلامی با حکومت‌های شما در جنگ نیست، ما کاری با شما نداریم، ما سر و کارمان با استکبار است، دشمن ما آمریکا و صهیونیسم است.

او ادامه داد: به فریب کاری‌های آمریکا گوش ندهید، آمریکا می‌خواهد شما را در برابر این حرکت مقاومت جهانی و اسلامی قرار دهد، بدانید اشتباه می‌کنید اگر این توطئه تحمیقی را باور کنید.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: چرا شما خودتان را خرج آمریکا و اسرائیل می‌کنید به نفع شماست که با ملت‌ها همکار و همراه باشید، و به عقل و شرف خودتان برگردید، چون منفعت دنیا و آخرت شما در این است.

عضو شورای مدیریت حوزه همچنین یادآور شد: ما به این کشور‌های گرداگرد خودمان اعلام می‌کنیم، اجازه بدهید ملت به خیابان بیایند، شما نیز از این حرکت مقاومت حمایت کنید تا ملت‌ها شما را دوست داشته باشند و شما را حمایت کنند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: جریان مقاومت اسلامی امروز، چون سیلی است که بنیان استکبار را از بُن بر خواهد کَند. هیچ قدرتی چه آمریکا و چه اسرائیل و چه کشور‌های اروپایی و چه قدرت نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای شما نمی‌تواند در برابر این سیل ویران‌گر استکبار و ظلم‌وستم موجود در منطقه و جهان ایستادگی کند، حاکمان کشور‌های اسلامی، کسی از شما حمایت نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم با ذکر این نکته که مقاومت اسلامی اختصاص به امت اسلامی و یا جغرافیای خاصی ندارد بیان کرد: مقاومت اسلامی امروز در قلب آمریکا به جوش آمده و پرچم مقاومت در ۸۰ دانشگاه آمریکا برافراشته شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جوانان آمریکایی و اروپایی برای اطفال مظلوم فلسطینی گریه می‌کنند و وجدان بشری برای خونی که مظلومانه به وسیله اسرائیل ریخته می‌شود، اشک می‌ریزد و می‌جوشد و این حرکت باز نخواهد ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد