Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:28:54 GMT

واکنش جو بایدن به «انتقام سخت» ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۲۹۶۰۴

واکنش جو بایدن به «انتقام سخت» ایران

«جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا در واکنش به انتقام سخت ایران توئیت کرد: فعلا و تا کسب اطلاعات بیشتری درباره خبرهای امشب از اظهارنظر خودداری می کنم.

به گزارش مشرق، به نقل از تارنمای شبکه خبری سی ان ان، بایدن معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا افزود: فعلا و تا کسب اطلاعات بیشتری از اظهارنظر درباره خبرهای امشب خودداری می کنم اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که برای سربازان مان در خارج از مرزها دعا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم شما هم برای آنها دعا کنید.

دیگر نامزدهای اصلی ریاست جمهوری آمریکا نیز بر سرنوشت نیروهای آمریکایی در منطقه تاکید کردند. «پیت بوتیجج» شهردار سابق شهر ساوث بند ایالت ایندیانای آمریکا در توئیتی نوشت: امشب آمریکایی ها در عراق زیر آتش هستند. من برای آنها و عزیزان و خانواده هایشان دعا می کنم. «الیزابت وارن» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست آمریکا با ابراز احساسات مشابهی افزود: این امر به ما یادآوری می کند که چرا به تنش زدایی در منطقه خاورمیانه نیاز داریم. مردم آمریکا به جنگ با ایران نیاز ندارند.

بیشتر بخوانید:

موشک‌های ما دقیقاً به اهداف اصابت کرد/ مشغول بررسی نقش صهیونیست‌ها در ترور سردار سلیمانی هستیم

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی جو بایدن انتقام سخت سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد