Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلندری مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده سردخانه‌ها و انبار و مراکز نگهداری کالا‌های ورودی و خروجی کالا بیش از ۸۲۸ تن انواع کالا ثبت شد.

او با بیان اینکه تعداد کالا‌های موجودی ثبت شده به صورت مستمر رصد می‌شود افزود: این مقدار کالا شامل ۴۴ هزار تن سیب، ۲۸۵ تن روغن نباتی جامد و مایع، ۱۰۰ تن قند، ۲۵۳ تن برنج، ۳۱ تن چای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلندری اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۲۱ بازرسی از سردخانه‌ها و انبار کالا‌های اساسی صورت گرفته است.

او تاکید کرد: چنانچه انبار یا مرکز نگهداری کالا در این سامانه ثبت نشود کالا به عنوان قاچاق محسوب و اگر کالای موجود در آن انبار با مرکز نگهداری جزو لیست کالا‌های احتکاری باشد به عنوان احتکار کالا محسوب می‌شود.

قلندری اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های صادره، مسئولان انبار‌ها باید به صورت مستمر نسبت به ثبت اطلاعات انبار‌ها اقدام کرده و اداره صنعت، معدن شهرستان برای راستی آزمایی این اطلاعات نظارت می‌کند.

او گفت: کالا‌های اساسی مشمول ثبت در سامانه اعلام انبار‌ها است و در همین مدت قیمت برخی کالا‌ها از جمله روغن نباتی و برنج و شکر کاهش یافته و کمبودی به لحاظ کالا تاکنون مشاهده نشده است.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت  مهاباد از شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و انبار‌های احتکار کالا با شماره ۱۲۴ تماس و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۲۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین آزمون بر خط الگوهای برتر مشاوره مراکز آموزشی استان بوشهر خبر داد، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در مرحله استانی و به صورت آنلاین (برخط) و هماهنگ برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی نخستین جشنواره الگوهای برتر مشاوره به استان‌ها، منظور انتخاب کارشناسان برتر مشاوره مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان، آزمون تئوری مذکور به منظور رقابت ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در مرحله استانی به صورت هماهنگ و آنلاین برگزار شد.

وی افزود: جشنواره الگوهای برتر مشاوره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و امروز در بخش استانی ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزشی استان به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: نتیجه این آزمون در کنار شاخص‌های عملکردی و توسعه فردی، مشاوران برتر مراکز آموزشی استان‌ها را در مرحله اول تعیین خواهد کرد.

دراهکی اهداف برگزاری این جشنواره را، شناسایی مشاوران برتر مراکز آموزشی و بهره گیری از توانمندی آنان، تشکیل بانک اطلاعاتی از برترین شیوه‌های ارائه مشاوره به مهارت جویان، فرهنگ سازی، ارتقای جایگاه مشاوران در مراکز و تاکید بر نقش مشاوره در هدایت مهارت جویان، ایجاد انگیزه در مشاوران به منظور بهبود عملکرد با بهره گیری از توانایی‌های فردی استفاده از ظرفیت‌های موجود، کمک به بهبود فرآیند جذب و نگهداشت کارآموزان در مراکز آموزشی و انتقال تجارب و مستندسازی رویه‌های مؤثر و خلاقیت‌ها عنوان کرد.

دراهکی تصریح کرد: مرحله کشوری به صورت عملی برگزار خواهد شد و کارشناسان مشاوره که توانسته‌اند امتیاز کافی را برای حضور در مرحله نهایی کسب کنند با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان، کارشناس مشاوره برتر معرفی خواهند شد.

دراهکی گفت: در مرحله کشوری آزمون عملی با موضوعات؛ ارائه عملی مصاحبه مشاوره‌ای خلاقانه و ابتکاری، ارائه الگوی مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی به همراه نوآوری و ارائه طرح پژوهشی مرتبط با مشاوره برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته ملی مهارت، از برگزیدگان نهایی به عنوان مشاوران برتر ملی، با معرفی الگوی مشاوره برتر از ایشان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6098264

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز