Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت و خودش را به کادر فنی این تیم معرفی کرد. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی جهت شرکت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت 11:30 امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امیرارسلان مطهری، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان که به استقلال پیوسته است، امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و خودش را به کادر فنی معرفی کرد. این بازیکن به تمرین اختصاصی پرداخت.

* داریوش شجاعیان، هافبک مصدوم استقلال که رباط صلیبی پاره کرد، در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال هم‌بازی‌های خود قرار گرفت. نام شجاعیان از لیست استقلال خارج نشده است و گفته می‌شود از اوایل فروردین ماه به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و پس از آن به تاکتیک حفظ توپ در قالب رقابت تیمی پرداختند. در ادامه، بازیکنان به چهار گروه پنج نفره تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* وریا غفوری، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته غایبان تمرین بودند. کاپیتان استقلال روز گذشته نیز در تمرین شرکت نکرد. میلیچ و دیاباته قرار است فردا به ایران بازگردند.

* یوسف دانشیار، مترجم استراماچونی و مسئول GPS تمرینات استقلال که روز گذشته در محل تمرین حضور داشت، در این تمرین شرکت نکرد. او پس از صحبت با فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد.

* ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال که شب گذشته از سمت خود استعفا کرد، در تمرین امروز غایب بود.

* سیاوش یزدانی، مدافع تیم استقلال که مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده، در محل تمرین حاضر شد. او درباره وضعیت مصدومیتش به فرهاد مجیدی توضیحاتی ارائه کرد.

* محمد بلبلی که روز گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست به تمرین ادامه دهد، امروز در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان حضور داشت و بدون مشکل به تمرین پرداخت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال طبق برنامه بیست‌وهفتم دی‌ماه باید در هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود.

مترجم استراماچونی: مجیدی باید دور و بر استقلال را خلوت کند/ با حضورم ممکن بود حواشی به وجود بیایدمطهری به استقلال پیوست + عکس

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک آبی‌ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

به نقل از ورزش سه امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره‌های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902806

دیگر خبرها

  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟