Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از حضور مردم ولایت مدار و قدرشناس در مراسم تشییع نمادین ۱۷ دیماه گچساران تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش خبرگزلری فارس از گچساران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از حضور مردم ولایت مدار و قدرشناس در مراسم تشییع نمادین ۱۷ دیماه گچساران تقدیر و تشکر کرد.

 در این پیام آمده است، محضر مبارک مردم انقلابی‌؛ ولایت مدار و موقع شناس شهرستان گچساران
سلام علیکم
بی تردید روز گذشته ۱۷ دی ماه یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ این شهر انقلابی خواهد بود؛ روزی که مردم گچساران به احترام شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) قیام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز بزرگ روزی بود که قشرهای مختلف مردم فهیم، قدرشناس و انقلابی شهرستان گچساران و روستاهای اطراف در تشییع نمادین اما باشکوه مالک اشتر زمان و سرداری پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ضمن خلق حماسه زرین دیگر در تاریخ این شهر انقلابی نشان دادند که این ملت همواره قدردان فرزندان خود و پاسدار خون حافظان امنیت و آرامش کشور هست.

آری تا دیروز سردار دلها در میدان مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنها حماسه می‌آفرید و این روزها، این مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند که در غیاب او حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت می‌آفرینند؛ حماسه ای که به جرات باید گفت به گونه‌ای رقم خورد که دنیا حساب کار دستش آمد.

مقام معظم رهبری امروز در جمع مردم قم بیان داشتند: امروز من به آنچه او برای ملت ما و منطقه به‌وجود آورد من تعظیم می‌کنم، کار بزرگی انجام شد، قیامتی به‌پا کرد، معنویت او، شهادت او را برجسته کرد؛ شهادت او زنده بودن انقلاب را به رخ کشید و شهید سلیمانی چشم‌های غبار گرفته را باز کرد.

دیروز مردم انقلابی گچساران یک‌صدا خواهان انتقام سخت بودند که مشاهده کردیم فرزندان شما قبل از خاکسپاری سردار دلها اولین سیلی را به دشمن زدند.

اینجانب به عنوان سربازی کوچک بر خود وظیفه می‌دانم از عموم مردم گچساران قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر قدرشناسی شان از سالها مجاهدت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرود آوریم.

مطمئن باشید این حضور پرشور و آگاهانه شما و سراسر ایران اسلامی زمینه تحقق انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می می آورد.
والعاقبه للمتقین
سید علی اصغر نورایی نسب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران تقدير و تشكر فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت