Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌آمریکایی‌ها از "ضرب شصت کوچک" سپاه درس بگیرند، گفت: بنا نداریم پنجه به پنجه با آمریکا شویم اما ظرفیت‌های زیادی داریم که در عرصه قدرت سخت هنوز از آنها رونمایی نکرده‌ایم.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در مورد حمله موشکی به پایگاه‌ آمریکایی اظهار داشت:  ملت ما همواره با رویکرد تعاملی با دنیا مواجه شده‌اند و سعی کرده‌اند که کشورهای دیگر را یار و یاور باشند اما مردم در مقابل ظلم نیز ایستاده‌اند و این ایستادگی یک باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: این حرکت این پیام را داد که ما جنگ‌طلب نیستیم اما در مقابل ظلم برخورد جدی خواهیم داشت و با تمام توان خواهیم ایستاد و امیدواریم که از این ضرب شصتی که امروز دریافت کردند حسن استفاده را داشته باشند و شرایط را برای ضربه بعدی فراهم نکنند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: آمریکا امروز یک کشور کاملا ضربه‌پذیر و آسیب‌پذیر است و راهش نیز این است که باید از منطقه خود را خارج کند زیرا خاورمیانه و غرب آسیا جایی برای آنها ندارد و این منطقه را از وجود خودشان پاک کنند و حضور آنها در این منطقه نه تنها موجب امنیت برای ملل دنیا نبوده بلکه ناامنی را ایجاد کرده است.

پژمانفر گفت: عراق کشور برادر و دوست ماست و این تصمیم را گرفته که آمریکایی‌ها باید عراق را ترک کند و امیدواریم آمریکایی‌ها این پیام را دریافت کنند و سایر کشورها نیز از این موضوع درس عبرت بگیرند. پایگاه‌های آمریکایی چیزی جز ناامنی ندارد و کشورهایی که بستر را حاضر می‌کنند اگر پای این مباحث بایستند خیلی چیزها را از دست می‌دهند.

وی تاکید کرد: آن چیزی که آمریکا دنبالش بود ایجاد فضای پرستیژ در منطقه است اما این حرکت این پرستیژ را از میان برد و نشان داد آمریکا ابرقدرت نیست و یک کشور سلطه‌گر و در عین حال آسیب‌پذیر است و در دفاع از خودش ناتوان است؛ بنا نداریم پنجه به پنجه با آمریکا شویم اما ما ظرفیت‌های زیادی داریم که در عرصه قدرت سخت هنوز از آنها رونمایی نکرده‌ایم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما نگرانی که داریم که مقام معظم رهبری نیز اعلام فرمودند جریان داخل کشور است که بعضا همنوای آمریکا شده و می‌گوید نباید با آمریکایی‌ها طرف شویم زیرا ضرر می‌کنیم؛ این صدا و پیام، صدای وادادگی و استکبار است و این حلقوم‌هایی که این پیام‌ها را می‌دهند باید آنها را فشرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک خیزش و ۱۰ پیام
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • پیروزی بدون جنگ
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود