Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز با اشاره به لغو آزمون های روزهای ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ دی ماه دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، یادآور شد: امتحانات لغو شده به ترتیب در تاریخ های ۲۵، ۲۸، ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، امتحانات لغو شده ۱۵ دی ماه در تاریخ ۲۵ دی ماه، امتحانات ۱۶ دی ماه در تاریخ ۲۸ دی ماه، امتحانات مربوط به روز ۱۷ دی ماه در تاریخ ۲۹ دی ماه و امتحانات مربوط به روز ۱۸ دی ماه در تاریخ ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: ساعت برگزاری آزمون نیز طبق ساعت قبلی امتحانات لغو شده است.
بهروز همچنین یادآور شد: ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان از ابتدای بهمن ماه در سامانه گلستان دانشگاه پیام نور آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور پیشتر اعلام کرده بود که با توجه به حضور گسترده دانشجویان پیام نور از سراسر کشور در مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان و تعویق زمان تدفین آن شهید والامقام، با عنایت به عدم امکان بازگشت و حضور به موقع دانشجویان به شهرهای محل برگزاری آزمون، امتحانات روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه دانشگاه پیام نور در سراسر کشور لغو شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با حمله نیروهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها دانشگاه پیام نور قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور قاسم سلیمانی دونالد ترامپ دانشگاه پیام نور قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟